Gast pdeg69 Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Beste Satters, Ik zie door de bomen even het bos niet meer. Ca. een maandje geleden kon ik NED HD ontvangen met mijn SECA 2 kaart. Nu heb ik mijn VDR opnieuw moeten installeren en mooi dat ik het niet meer werkende krijg. Kan het zo zijn dat er in de tussentijd iets is veranderd en de HD zenders nu alleen nog maar met een SECA 3 kaart te zien zijn? Met vriendelijke groet, Peter
youriy Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Canaldigitaal heeft een nieuwe stok gevonden om de mensen die geen abonnement hebben te slaan. (STB zien ze niet als abo) groet, clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
rommelaar Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Kijk even hier daar staat het antwoord op je vraag. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...iaGuard_#UNREAD Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Gast pdeg69 Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Mag ik u beide bedanken voor de reactie. Ik had die posting van de link wel gelezen maar het kwartje was desondanks niet helemaal gevallen. Ik moet dus een SECA3 kaartje gaan ritselen zonder dat ik de intentie heb over te stappen naar een HD pakket. Die paar series die ik volg download ik wel in HD formaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen