Ga naar inhoud


Welk scheer apparaat is beter een Braun of een Philips?


Miauw

Aanbevolen berichten

Het klinkt wat gek als dame, maar mijn broer moet aan een scheer apparaat, leuk als familie cadeau, maar welk merk en type is het beste?

 

Op het oog hebben we 2 modellen:

 

Philips HQ 8290/23

Braun 7-760

 

Hopelijk zijn hier mensen die mogelijk met beide ervaring hebben.

 

Meneer heeft niet elke dag zin om zijn gezicht glad te maken, maar reclames zijn vaak mooier dan de werkelijkheid.

 

De Braun suggereert met lichte baartgroei geen probleem te hebben, maar de bladen springen wel eens heb ik mij laten vertellen.

 

De Philips is stevig, want de mesjes zouden niet stuk te krijgen zijn, maar scheren ze dan nog wel glad?

 

Qua prijs verschillen ze behoorlijk, maar toch voor de zekerheid even deze vraag.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ilseonline
Het klinkt wat gek als dame, maar mijn broer moet aan een scheer apparaat, leuk als familie cadeau, maar welk merk en type is het beste?

Op het oog hebben we 2 modellen:

Philips HQ 8290/23
Braun 7-760

Hopelijk zijn hier mensen die mogelijk met beide ervaring hebben.

Meneer heeft niet elke dag zin om zijn gezicht glad te maken, maar reclames zijn vaak mooier dan de werkelijkheid.

De Braun suggereert met lichte baartgroei geen probleem te hebben, maar de bladen springen wel eens heb ik mij laten vertellen.

De Philips is stevig, want de mesjes zouden niet stuk te krijgen zijn, maar scheren ze dan nog wel glad?

Qua prijs verschillen ze behoorlijk, maar toch voor de zekerheid even deze vraag.


Vergelijk ze eens op kieskeurig

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Voor mij anders meer dan een Philips, maar dan wel een cool skin. Ik heb dikke harde (vervelende) haren en eigenlijk is de Philips de enige die geen irritatie geeft.


Idem, heb geloof ik mijn cool skin al 3 of 4 jaar nu.

Ik scheer ook met mes, dus daarom leven ze wat langer bij mij, maar perfect apparatus.

Kan je niets over de Braun vertellen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben "vroeger" met Braun begonnen. Lang geleden overgestapt naar Philips, niks dan lof. Scheert snel glad, kun je tegenwoordig onder de kraan afspoelen en de accu gaat erg lang mee. Als ik drie weken op vakantie ga, neem ik de oplader niet eens meer mee, red het apparaat gemakkelijk op één lading.

 

Doen dus die Philips!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Braun en de accu gaat ook lang mee.

 

Heb destijds toen ik hem kocht gehoord van de verkoper dat als je altijd gewend bent om nat te scheren (dus met Gilette), dat een Braun prettiger is omdat deze dezelfde soort beweging maakt.

 

Philips heeft draaiende koppen en dit zou irriteren. Klonk aannemelijk, maar in de praktijk nooit getest.

 

Maar ik denk persoonlijk dat ik ooit voor de Philips ga, volgens mij heeft het betere performance, maar ik weet dat niet uit ervaring.

 

Met mijn Braun ben ik wel tevreden.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Poetsdoekje
He, he, dat was de vraag niet mad


Origineel bericht van: ilseonline
Het klinkt wat gek als dame, maar mijn broer moet aan een scheer apparaat, leuk als familie cadeau, maar welk merk en type is het beste?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Origineel bericht van: Poetsdoekje
He, he, dat was de vraag niet mad


Origineel bericht van: ilseonline
Het klinkt wat gek als dame, maar mijn broer moet aan een scheer apparaat, leuk als familie cadeau, maar welk merk en type is het beste?


Gilette Fusion is een verzameling mesjes op een houdertje. Zij zoekt een scheerapparaatus!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van irriteren en van overstappen niet lukt en zo heb ik ook gehoord.

 

Toch overgestapt, en geen spijt gehad.

 

Al met al, die verhaaltjes in de winkel, niet geloven, gewoon je gevoel volgen!

 

Nogmaals, met ervaring met Braun en Philips, ik zou zeggen Philips (hoewel ik geen Philips fan ben en zéker niet voor "alleen Nederlands" ben).

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zware baardgroei alla Ruud lubbers.

Ik gebruik al jaren Braun naar tevredenheid.

 

Bij dagelijks gebruik is het zeer persoonlijk welk type scheerapparaat het fijnste scheert.

 

Als ik een paar dagen niet geschoren ben dan loopt de Philishave volkomen vast op mijn gezicht wat behoorlijk pijnlijk is.

De Braun doet daar niet moeilijk over en scheert gewoon door.

Nog nooit is er bij mij een scheerblad gebroken door zwaar scheren en dat lijkt mij dus ook een broodje aap.

Bladen gaan bij mij alleen kapot door vallen of stoten.(eens in de paar jaar.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...