Ga naar inhoud


Welk scheer apparaat is beter een Braun of een Philips?


Miauw

Aanbevolen berichten

Tja, dat is geen goede aanbieding wink

Voor 32,33 euro, incl verzendkosten naar NL koop je die in Duitsland... en je hoeft er dus niet eens de deur voor uit.

 

Op zich ben ik ook altijd wel voor de goedkopere types apparaten... ze gooien een gerenommeerd merk inderdaad niet zomaar te grabbel.

 

Ik ben meegegaan in de reeks apparaten die Ilseonline aanbracht, omdat ik in de zelfde "soort" wou blijven. De bedragen die we tot nu toe gevonden hebben voor het "dure" apparaat zijn zeker niet slecht... (in die soort).

Zelf zou ik overigens ook richting goedkoop gaan. Ik zweer zelf bij een zuiver net-apparaat, dus zonder accu. Accu's gaan relatief snel kapot, en niet alle apparaten kunnen blijkbaar scheren op netspanning. Is het apparaat heel erg goedkoop weegt dit uiteraard minder zwaar.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank voor de tips, misschien is het wel de moeite waard, want dan ken je het gevoel denk ik een beetje, aan de andere kant is proberen ook de moeite waard, we zullen het eens rustig bekijken.

 

Misschien is een nat en droog scheerapparaat wat voor hem, die ligt ook een stuk lager qua kosten. Ik meen ergens rond de 100 euro, zelfs met accu aanduiding.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Dank voor de tips, misschien is het wel de moeite waard, want dan ken je het gevoel denk ik een beetje, aan de andere kant is proberen ook de moeite waard, we zullen het eens rustig bekijken.


"we zullen het eens rustig bekijken"

Goeie dag, wat een lange overwegingen voor de aankoop van een scheerapparaat! :D

Hoe moet dat als je bijvoorbeeld een huis of zoiets wil kopen! confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit een Braun gehad, goed ding net als een kooimaaier op grasveld. Alleen goed voor korte stoppelbaard.

Ik heb heel wat Philipsen gehad, werkt wat meer als een cirkelmaaier op grasveld. Doet dus ook zaken met langere baardharen. Heb er dus nog steeds een

 

Braun scheert gladder. Maar praktischer is de Philips.

Beste is echter mesje met scheerschuim.

 

Een Philips kan ook zich het beste aan gezichtsvormen aanpassen. Een Braun niet

 

Heb je weinig rare welvingen, scheer je frequent en fijne kortre haartjes die mooi in die Braun scheerkop pasen , dan scheer je het vlugst en gladst met een Braun.

 

Het beste is als je beide systemen hebt.

 

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Dat schoonmaak systeem werkt prima. Het reinigt en smeert messenblok en scheerblad. Braun had 40 jaar geleden al plastic kokertjes waar je messenblok en scheerblad in kon doen, en dan reinigen met een vloeistof.

Ik ben blij met dat reinigingsysteem, je kunt de scheerkop nu niet meer uit elkaar halen en dan is dit een goede oplossing.


Kwestie van smaak, je hebt dan feitelijk 2 apparaten die je schoon moet houden.
Toen ik m'n flipsen kocht heb ik wat reviews gelezen van mensen die het juist een onding vonden.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde

Toen ik m'n flipsen kocht heb ik wat reviews gelezen van mensen die het juist een onding vonden.


Over het algemeen als je een product koopt en hij is goed, dan ga je geen positieve review plaatsen op een die bekende review(s) vergelijking sites of fora's.

Het is mens eigen om pas een toevoeging hieraan te doen als ze een negatieve ervaring of problemen hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde

Kwestie van smaak, je hebt dan feitelijk 2 apparaten die je schoon moet houden.


Hoezo je hebt twee dingen die je schoon moet houden? Je zet het scheerapparaat omgekeerd in het schoonmaakapparaat, je drukt op een knopje, en later haal je hem schoon en opgeladen er weer uit.

Het schoonmaak apparaat moet je alleen om de paar maand een keer nieuwe vloeistof geven. That's it, niet zoveel werk toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...