The Iron Maiden Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hallo, ik zit hier met de laptop van iemand uit de buurt en er is iets mis met de voeding/accu. Het probleem zit (heb ik horen zeggen) 'ergens' in de voeding. Nu wil ik graag weten of de aansluiting van de accu niet goed is, of dat het aan de connector voor de adapter ligt. Wie heeft er een HP laptop en wil even testen of de laptop ook werkt als de accu is verwijderd. Als dit het geval is, dan kan ik de aansluiting van accu naar moederbord al uitsluiten. Het betreft een HP / Compaq laptop, model nc6320 mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Sjattuh Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 HP/Compaq A900 werkt zonder accu met alleen netstroom. Mijn acer trouwens ook. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Citaat: HP/Compaq A900 werkt zonder accu met alleen netstroom. De mijne HP Compac ook En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
The Iron Maiden Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Ok bedankt. Ik weet genoeg mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen