Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Edit: Ik heb de zenderlijst inmiddels meerdere keren

ontvangen. Waarvoor dank aan de leden die het zelf ook

allemaal maar een vreemde gang van zaken vonden!

==== Zie bijlage! ====

Omdat Henk tenslotte op sat4all ook altijd flink "reclame"

heeft gemaakt voor eigen parochie en sat4all daar kennelijk

wel goed genoeg voor was, plaats ik de zenderlijst online.

Henk, je bent een prima vent, maar doe niet zo kinderachtig

joh. Dat past je niet. Het is een mooie zenderlijst, maar

geen vloeibaar goud. Laat dan ook iedereen er van meegenieten!

-------------------------------------------------------------

Een paar dagen geleden zag ik hier een nieuwe astra1-2-3-HB zenderlijst van henksat verschijnen.

Een half uur later was dit bericht verdwenen.

Van de moderators begrijp ik nu dat dit op verzoek van de persoon die het bericht plaatste gebeurt is.

Die heeft dat op zijn beurt weer op verzoek van henksat zelf laten verwijderen want die zou niet gewild hebben dat de link op dit forum zou staan.

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kinderachtig, maar los daarvan zou ik die zenderlijst wel graag willen hebben.

Iemand die hem mij even zou willen sturen?

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

Bij voorbaat dank!

Ron

e2_henksat_astra_1_2_3_hb.zip

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Maar die zijn nog van 5 december.

Ik had ze ook hier zien staan maar was net te laat.

Heb ook interesse in die nieuwe lijst.

Gr. Dijk

Geplaatst:
Origineel bericht van: _Ron

Omdat Henk tenslotte op sat4all ook altijd flink "reclame"
heeft gemaakt voor eigen parochie en sat4all daar kennelijk
wel goed genoeg voor was, plaats ik de zenderlijst online.
Henk, je bent een prima vent, maar doe niet zo kinderachtig
joh. Dat past je niet. Het is een mooie zenderlijst, maar
geen vloeibaar goud. Laat dan ook iedereen er van meegenieten!

-------------------------------------------------------------

Ron,

Bovenstaande doet me herinneren aan een mail die ik een aantal dagen geleden van je kreeg, getiteld: Fatsoensregels.
Dat jij openlijk deze posting begint, heeft mij er toe doen besluiten hier openlijk op te reageren.
Wanneer ik mijn zenderlijsten plaats bepaal ik nog altijd zelf, en hierbij gaat mijn voorkeur er naar uit alle lijsten in één keer te plaatsen.
Wanneer ik bij wijze van uitzondering een lijstje post op een ander forum, mag deze daar gewoon gedownload worden, geen probleem.
Dat deze gelijk gelinkt wordt, tevens voorzien van info welke hier nog niet thuis hoort, vindt ik niet netjes.

Mocht me dit een ban kosten, so be it, ik hoop in ieder geval dat je een vent bent en deze posting ook laat staan.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik verwijder sowieso niets , dat deed jij nu juist wink

Als jij iets openbaar plaatst (zoals op het Pli forum) kan je weten en moet je ook accepteren dat zich zoiets verspreid.

Omdat er ook geen copyrights op je zenderlijsten zitten, kan je dus ook niet voorkomen dat mensen die lijsten (of links naar die lijsten) elders plaatsen.

Jij had tegen de persoon die het topic met de link naar je lijsten hier plaatste zelf gezegd dat je niet wilde dat de link naar de nieuwe zenderlijst op het pli-forum op dit forum werd geplaatst want dat konden we op het pli-forum allemaal lezen. Dat is minimaal erg merkwaardig.

Ik zie het kwaad er ook niet van in en dat zou jij ook niet moeten doen (vind ik).

Draai de boel even om: Als jij nieuwe lijsten uitgeeft, maak je daarvoor ook "reclame" op sat4all. Mogen wij dan a.u.b. ook van je lijsten genieten, want genieten dat doen we en we zijn je er ook allemaal dankbaar voor. Ik vond dit alleen een erg merwaardige (re)actie, zo kort na onze discussie via email leek het er verdomd veel op dat die discussie de reden was van jouw beslissing de link niet op sat4all te willen en ik denk dat als je eerlijk bent, ik daarin ook wel gelijk heb.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: _Ron
Ik verwijder sowieso niets , dat deed jij nu juist wink

Zet die postings dan terug waarin ik vraag waarom er nu niet eindelijk hier ook een Vu+ Duo sectie komt.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

1. Je moet geen vragen stellen waarop het antwoord net ervoor al gegeven is.

2. Wie zegt dat ik dat verwijderd heb. Er zijn hier 11 moderators die alle 11 daarvoor verantwoordelijk zouden kunnen zijn.

Maar al met al is dat natuurlijk vreselijk off-topic.

Je hebt nu in ieder geval bevestigd dat ik met mijn vermoedens juist zat en je niet wilde dat de link op dit forum werd geplaatst omdat je een beetje zuur bent vanwege de eerdere email wisseling.

Maar Henk, toch bedankt voor de fijne zenderlijst hoor, want stiekum houden we allemaal van je (zenderlijsten) wink

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Oh wacht ff, pak ik er weer ff een zakkie chips bij

Nee hoeft niet, ik wilde het hierbij laten en mij toeleggen op mijn nieuwe zenderlijsten.

Member of the PLi team

Gast top.peewee
Geplaatst:

Is de zenderlijst van Hensat ook te gebruiken voor de Azbox?

Geplaatst:
Origineel bericht van: top.peewee
Is de zenderlijst van Hensat ook te gebruiken voor de Azbox?

Nee

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.