Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, dat had ik ook gezien. Maar het gaat bij mij alleen om een aantal HD kanalen, inclusief NED3 HD, maar RTL 4 HD werkt bijvoorbeeld weer wel. Het lijkt erop dat de kanalen die niet werken op dezelfde transponder op 23.5 zitten. Maar kanalen op andere transponders op 23.5 (zowel H als V) lijken wel te werken.

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dank je voor de mooie lijst weer cool

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hierbij licht aangepaste settings met de nieuwe Nederlandse HD kanalen erbij en de Thema kanalen werkend. Ook nog even de Theme-X frequentie aangepast.

Credits natuurlijk alleen aan Henksat aub !

Lijst voor multytenne Enigma2.

M_Z

Geplaatst:

Hee Marc, goed bezig jij.... smile

Ik wilde bewust wachten met de update, in de loop van de maand komt er nog meer en dan komt er weer een update van mijn lijsten, ook in de PLi downloads.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

mensen, geduld is een mooie zaak en ik ben ervan overtuigd dat het de moeite waard is om er op te wachten, ha die Henk, gewoon doorgaan met ademhalen.....

groetjes uit Z-Limburg

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Geplaatst:

@Henksat:

Ik zie in OpenPLi (500HD) niet de lijst van Astra 1, 2, 3 en Hotbird staan. Moet ik daarvoor de Wavefrontier lijst nemen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872
@Henksat:

Ik zie in OpenPLi (500HD) niet de lijst van Astra 1, 2, 3 en Hotbird staan. Moet ik daarvoor de Wavefrontier lijst nemen?

Dan kijk je niet goed, die zou er wel moeten staan. Als je hem al eerder hebt geïnstalleerd zie je hem niet, dan moet je hem eerst verwijderen.
Maar let op, in de downloads zijn de lijsten nog niet aangepast aan de laatste CDS wijzigingen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat

Dan kijk je niet goed, die zou er wel moeten staan. Als je hem al eerder hebt geïnstalleerd zie je hem niet, dan moet je hem eerst verwijderen.
Maar let op, in de downloads zijn de lijsten nog niet aangepast aan de laatste CDS wijzigingen.

Bij de eerste installatie zag ik de lijst ook al niet en heb toen maar de draaibaar lijst genomen. Maar worden aanpassingen in jou zenderlijsten niet automatisch mee ingeladen bij een update van OpenPLi? De wijzigingen stonden er in inderdaad nog niet in, maar dat heeft geen haast wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: M_Z
Hierbij licht aangepaste settings met de nieuwe Nederlandse HD kanalen erbij en de Thema kanalen werkend. Ook nog even de Theme-X frequentie aangepast.
Credits natuurlijk alleen aan Henksat aub !

Lijst voor multytenne Enigma2.

M_Z
Bedankt, werkt prima op mijn 800hd!
Geplaatst:

Henk hartstikke mooi werk. Dankzij mensen zoals jij, is de dreambox zeer eenvoudig om mee te werken en gaat de verkoopwaarde van dit forum enorm omhoog ;-)

Geplaatst:

Mooie lijsten zijn het inderdaad maar ik mis bijvoorbeeld redhot 1 tot 4 van RRsat op 13.0E

Klopt dit? of zie ik iets over het hoofd.

Grtzzz

DM800S gemini op multitenne van Technisat

Geplaatst:

staan er wel in, maar onder andere naam

1 en 2 heten free xtv 1 en 2

3 en 4 weet ik zo niet, freq 11013

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Mensen die graag mijn lijsten gebruiken, er is vandaag een nieuwe versie uit, zie Hier

Member of the PLi team

Gast decodertje
Geplaatst:

thx top kanalenlijst.

grtz decodertje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.