Cobus R Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Dat is geen HD ontvanger dus vergeet het maar De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Reggie Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 yep, maar kan ook bijvoorbeeld Holland doc, consumenten TV etc niet scannen op de normale manier. of zou dat wel gewoon moeten kunnen?
Jean-Claude Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 die zitten nu in mpeg-4 op een DVB-S2 modulatie, kan je dus wel vergeten met je 7025..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast dayouri Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ik zat met hetzelfde probleem, ga deze oplossing ook eens proberen, hopelijk werkt het bij mij ook!
joker1 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: wolfhound Hi Sjaac sbs en nl2 hd ontvang ik wel . Het gaat meer over film1 action , als ik deze transponder handmatig download staat deze zender wel in de downloadlijst maar kan hem daarna nergens meer terug vinden. Kijk eens met dreamboxedit naar wat er staat bij zendertype,daar moet 1 staan. Het lijkt erop dat daar een getal voor data kanalen staat. Gr:Toon
Gast Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: sjaac Had hier hetzelde probleem met mijn DM800HD. Probleem opgelost door handmatig scan ui te voeren (dus niet auto) Handmatig zoeken instellingen voor thema kanalen en SBS6 en Ned2 HD: Frequentie=11739 Inversie=Auto Symbol Rate=27500 Polariteit=Vertikaal Fec= 5/6 Modulatie=QPSK Rolloff=Auto Netwerk zoeken=nee Voor zoeken zenders wissen=nee Toeval of niet, maar hier waren alle zenders van die transponder weg, dus ook Boomerang een paar Discovery´s en de eerder genoemde zenders. Maar even handmatig de transponder bekeken, bleek dat er een aantal instellingen spontaan waren veranderd. Weer even terug gezet naar bovenstaande instellingen en na een scan was het weer in orde. Ik mis alleen nog Film1 (24h).
satdr Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Had hier hetzelfde probleem, werkte niet dmv diverse zenderlijsten Thnx Ome To !!! Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Mumzel Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 ook hier mis ik alleen de 24 uurs versie van film 1 ,op zowel de 8000 als de 800,iemand een idee? MVG Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Gast Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Origineel bericht van: Mumzel ook hier mis ik alleen de 24 uurs versie van film 1 ,op zowel de 8000 als de 800,iemand een idee? MVG Mumzel Lijkt weer op een gevalletje ´niet communiceren´ van CD. Ze zijn in ieder ook over naar MPEG4. Film1.3 24 uur zit nu in MPEG4 op de nieuwe HD transponder 12.129 V 27500 5/6 DVB-S2/QPSK. Voor de Dream zou dat betekenen: Frequentie=12129 Inversie=Auto Symbol Rate=27500 Polariteit=Vertikaal Fec= 5/6 Modulatie=QPSK Rolloff=Auto (0.2) Netwerk zoeken=nee Voor zoeken zenders wissen=nee
Mumzel Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hoi Ron, Bedankt werkt weer! Grz Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Gast Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Binnenkort kunnen we weer aan de gang: Citaat: Vanaf april 2010 kijkt u ook naar de volgende HD-zenders: • RTL5 HD • RTL7 HD • Net5 HD • Veronica HD Zouden de EredivisieLive zenders ook nog over gaan?
dream-on Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 en nu nog wachten tot ze in HD gaan opnemen. Vraag me trouwens af wat het verschil is: 1. ik krijg een SD zender binnen en mijn dreambox doet het upscalen naar 1080 of, 2. de RTL groep doet een SD zender upscalen naar 1080 en wij maar "geloven" dat we zoveel HD zenders hebben...... (met uitzondering van de echte HD prgramma's/ films)........... Vu duo2 met pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen