SeedS Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Ongelovelijk, vanmiddag is de verkochte DM7000S opgehaald en vanavond heb ik 0% signaal op mijn DM800. Ik heb 4 satellietkoppen, maar op geen enkel signaal. Ik heb niemand gezien die aan de schotel heeft gezeten .... Na opnieuw flashen nog steeds niks. (Open Pli) Gewoon standaard setup: cccam, henksat setting, disecq eenvoudig 4 koppen. Het apparaat draait nu 2 maanden zonder zorgen. Iemand zelfde ervaring en suggesties? Ben bang dat ik het antwoord al weet DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
ferrarisat Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 heb je CA not found in je display? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Sjattuh Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 tis een bug ofzo, ik heb dit ook af en toe dan is het signaal weg en kan het eigenlijk niet verklaren. Probeer MEZZO eens, via deze krijg ik hem wel eens aan de praat. Kijk ook bij 'sat vinden' of je op de verschillende frequenties ergens een lock krijgt. En voor de rest vaak booten/resetten en klooien. Maar begin even met je opstelling na te lopen, of probeer een andere receiver - zodat je zeker weet dat je kabels iig nog goed zijn. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Cobus R Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Ik heb het ook welleens maar ik ga dan in het menu spelen met de disecq instelling allen bij zappen schakelen of zoiets staat er dan effe aan en uit en dan doet hij het weer maar dit komt maar heel sporadisch voor De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
SeedS Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Nope geen geen CA in display. DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
SeedS Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Ga morgen verder met piele of Mezzo truck. Fijne zender wordt ik weer rustig van . Lijkt wel of het lijntje dood is. Zal morgen toch even op het dak kijken. Bedankt zover DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
SeedS Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 Kijk we zijn op weg: Mezzo geeft 41 %, maar geen beeld. De box heeft zichzelf ook gereset zie ik: Datum is 1 januari 2000. Slechte 1 april grap. Wacht maar even tot het 2 april is omverder te gaan. DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
vGnp Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Het is 2 april... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
SeedS Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Vreemd hoor. Bij signaalzoeker hebben zowel de 13 als de 28,2 zo'n 60% signaal. 19 en 23,5 niets. Ik heb alleen nergens signaal bij het zappen (bij Mezzo wel signaal geen beeld). Als computers inconsequent gaan doen wordt het een beetje vervelend natuurlijk. DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
Sjattuh Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Heb je een mini diseqc? Misschien bij het losmaken van de oude box niet eerst de stroom eraf gehaald - mini diseqc kaput. Probeer even kabels direct op de DM800 aan te sluiten, en/of wisselen op de Diseqc dan kun je zien wanneer je b.v. 19.2 aansluit op een poort welke nu 60% geeft deze dat dan ook doet. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
SeedS Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Heb inmiddels nabilo (die wel goeie tijd en datum geeft) geinstalleerd ennuh ........ even op het dak geweest. Ik ga er maar even vanuit dat de wind eea heeft veroorzaakt Hij doet 't iig weer. Nog even kijken wat Nabilo te bieden heeft en later Pli maar weer proberen. Bedankt in ieder geval. DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
Sjattuh Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 wat was er mis? Schotel verdraaid? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
SeedS Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Ik denk (hoop) het. Heb iets teveel handelingen achter elkaar verricht waardoor ik oorzaak en gevolg even kwijt ben . Ik herinner me dat een paar dagen na de eerste installatie van OpenPli de box zichzelf resette (datum 1 januari 2000 enzo), iets wat gisteren dus weer gebeurde. Dit staat neem ik aan los van wel of geen signaal, maar zou er wel de oorzaak van kunnen zijn. Iig doet ie het met Nabilo weer, hoewel de familie niet blij is met een andere interface. Tis even niet anders. Zet er later weer Pli op. DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches Always curious ...............
Erik Slagter Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Misschien bij het losmaken van de oude box niet eerst de stroom eraf gehaald - mini diseqc kaput. Of juist daardoor de tuner stuk, die kans is nog groter. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Sjattuh Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Of juist daardoor de tuner stuk, die kans is nog groter. Oh ja, dat was het, ik draaide het om. Dan is dit niet relevant. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen