maring Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Hallo, Weet iemand hoe je een volledige back up kan maken van de VU+ duo. Met de 7020/7025 ging dat vrij gemakkelijk en maakte je een .nfi file. Gaat dat ook met de VU+ duo? gr Maring
Tuurtje Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 Vraag had ik ook al gesteld zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...gei#Post1816776
maring Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Helemaal Top, Bedankt voor de link! grz
maring Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Geplaatst: 2 april 2010 Helemaal Top, Bedankt voor de link! Ik heb deze link gevolgd en het is mij nog niet helemaal duidelijk wat ik nu precies moet doen om van mijn VU+ een .nfi file op mijn harddisk te zetten. Of is het beter om die op een usb stick te zetten. Volgens mij moet je wel een grote usb stick hebben dan. Ik heb met de VU+ nog geen ervaring mbt het maken van een back up misschien kan je me nog wat verder helpen. Alvast bedankt. grz Maring
metoo Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 nfi backup plugin instaleren ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen