Ga naar inhoud

[Kabel] Ook KPN misleidt de klant.....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Marco275
Ik neem aan dat ze er best een boterham aan verdienen anders was er geen provider meer over, medelijden hoef je denk ik niet te hebben.

Ook ik werk bij een ISP en kan beamen dat de marges erg klein zijn en dat het zeker geen vetpot is.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

• 5 weken later...

Geplaatst:
Origineel bericht van: bobelen
vreemd, kreeg vorige week te horen van telfort dat hun router
niet geschikt was om meerdere poorten open te houden, en dat
de processor het niet aankon, er werd mij geadviseerd om een andere router te nemen en ik heb een fritzbox besteld

Excuses voor de wat late reactie.

Ik denk dat je wat zaken door elkaar haalt, Zyxel en Fritzbox zijn modemrouters, een modem met ingebouwde router.
Ik heb juist de ervaring dat de Fritzbox mogelijk dankzij alle extra functies wat minder capaciteit over houd voor de eigenlijke routering. Wil je echt de maximale performance en poortmappings, dan is het beter om een losse router te nemen (zoals bijv. de Sitecom gigabit routers) en je Zyxel in bridgemodus te zetten. Dan hoeft de Zyxel verder niets meer te doen en fungeerd het alleen nog maar als modem-doorgeef luik (bridge) tussen je externe router en je provider.

Wellicht was dit hetgene wat Telfort je adviseerde ?

• 3 weken later...
Geplaatst:

"Daarentegen, mijn ervaringen in het verleden met de Wanadoo/Orange Livebox, dat ding is echt een ramp."

Al jaren blije gebruiker van de livebox, nooit problemen, ook niet gehoord van bekenden die ook een livebox hebben (ook nog uit de tijd van wanadoo)

Geplaatst:

Ik meen dat je als ADSL-aanbieder minstens 100.000 aansluitingen moet hebben om het kostendekkend te krijgen, daarna begint de winst, maar dat is een verhaal van 5 jaar geleden.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen