Gast schotelkop Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Origineel bericht van: Puch Origineel bericht van: Marco275 Ben erg benieuwd hoe het afloopt.. Een tijdje terug heb ik "Fringe" ontdekt, dus we hoeven ons niet te vervelen. Ik hou het lekker spannend en wacht tot ik alle afleveringen van seizoen 6 binnen heb en kijk ze dan allemaal na elkaar. Ja dat wilden ik ook.maar ik kon niet meer wachten
uncleee Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 ik haal lost van usenet en stream naar tv jammer laatse sesoen
Eastwood Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Mmmm, ik krijg de volgende melding (want ik vermoed dat je dit via internet doet): You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories. Hoe kan ik dit nou ooit gaan bekijken? Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Marco275 Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Origineel bericht van: Eastwood Mmmm, ik krijg de volgende melding (want ik vermoed dat je dit via internet doet): You appear to be outside the United States or its territories. Due to international rights agreements, we only offer this video to viewers located within the United States and its territories. Hoe kan ik dit nou ooit gaan bekijken? Remedie hiertegen is het verbergen van je IP adres, daar zijn uitstekende programmatjes voor.
Gast schotelkop Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Google maar eens op Hotspot Shield Launch dan werkt het prima
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen