Amager95 Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 NOS Journaal en Teletekst berichten het overlijden van John Forsythes overlijden op de leeftijd van 92 jaar oud. De man van de bekende stem van uit Charlie's Angels en de rol van Blake Carrington uit Dynasty. John zal ongetwijfeld nu in ruste zijn bij "zijn" engel Farrah Fawcett, die vorig jaar overleed.
Sjattuh Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ik ken hem maar een beetje, maar 92 jaar lijkt me dat hij een goed leven heeft gehad. RIP Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Moderator Matchless Geplaatst: 2 april 2010 Moderator Geplaatst: 2 april 2010 Citaat: Good morning charlie Pff..wat wordt ik oud. Hopelijk zo oud als hij Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Satlux Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Yep, Charlie's stem van Charlie's Angels Blake Garrington in Dynasty Jammer, Adios.... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen