blitzteam Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 ik heb een bestand via DCC in de map var/tmp gezet maar nu moet ik via de VU+ dit bestand handmatig installeren, hoe doe ik dit met PLI Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 pluginnaam : blabla dan telnet ipkg install blabla soms krijg je een foutmelding,,, soms als er dependencies (afhankelijkheden) naar andere bestanden en of bibliotheken ontbreken maar testen kan altijd. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Polleke2 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Bij software management en dan installeer lokale extensie
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 ha dat kan inderdaad ook, thank yoe The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 deze optie uitgeprobeerd , hij gaat zoeken in de internal flash en vindt niets, moet ik het bestand op een usb stick zetten Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 hopelijk is het een bestand met juist formaat soms worden pluggies gezipt of gewinrarrrert hoe heet het bestand? ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 ik weet niet of ik dit mag vermelden hier maar het is ................1.3.tar.gz Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 moet kunnen volgens de menu's is enkel de vraag of het ook geschikt is voor de VU+ als via dat installeer menu geen bestand gevonden wordt staat het ook niet op de juiste plek of is beschadigd kijk nog eens met dcc ernaar. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
blitzteam Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 deze manuel installer moet ik deze nog installeren Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 volgens polleke2 (jou eigen opgave Pli image) via menu gaan dat ziet er wellicht iets anders uit dan mijn voorbeeld waarbij ik een VTI image draai maar de principiepes zijn idem. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Polleke2 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 met pli kan je met software management alleen een ipk installeren anders moet je het met telnet doen
blitzteam Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 ik ben niet zo bekend met telnet, hoe pak ik dit aan via dcc of...... deze manuel installer zit dat bij een VTI image al ingebakken of moet ik deze installeren ( hoe doe ik dit ). Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Nolimits Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Die zit als bij VTI ingebakken, is een onderdeel van het VTI panel. Is ook een van de redenen waarom ik VTI heb draaien
blitzteam Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 Inmiddels per telnet opgelost. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen