Boerenjong Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hoi De dreambox start niet op na stroomuitval. Ik krijg wel het openingscherm maar de DB gaat niet booten Moet ik nu de software er opnieuw inflashen?? Grtz
satmania Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Ik denk het wel. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
dst Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Je kunt eerst nog een paar keer proberen, de dreambox wil wel eens een boot probleem hebben.
operator Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Is de box aangesloten op het netwerk?? anders een keer opstarten zonder de netwerk aansluiting, deze later er in doen heb namelijk het zelfde probleem .
MR_B Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Trek de stroom eraf en wacht 20sec. steek de stekker erin en na 1 seconden houdt je het knopje ingedrukt totdat je STOP ziet. Nadat STOP veranderd is in een IP nummer druk je eenmaal op het knopje. Meestal start ie dan wel door. kan zijn dat je dit 2 of 3x moet doen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
4nuts Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Wat ook wil helpen is de HDMI stekker losnemen of je TV uitzetten als de box opstart. icm Panasonic Plasma in ieder geval wel. Dreambox 800,7000,500 , Triax 88 cm , 4 duo Smart Titanium LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen