bahdja Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 hallo beste mensen na een dag goed werkend dreambox 500 HD,is hij nu dood!dit komt wanneer ik de stroom uit heb gedaan ,half minuut daarna weer aan,geen beeld de ventilator draait ook niet,voor lampje is wel groen, binnen is rood lampje of so iets,de pc herkent wel de box.is dat een bekend brobleem?
Cobus R Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Nee maar het enigste is denk ik dat je hem opnieuw effe flasht. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Christ1ne Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Ik denk ook dat je hem to leven kan brengen door hem te herflashen. Wat je kan want je hebt een IP. Bij mij herkent mijn computer de 500HD niet meer. Hij is nergens meer te vinden in mijn netwerk. Dus ook niet mogelijk hem te flashen. Christine
satwave Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Inderdaad herken ik dit probleem. Bij mij duurde de pret 3 weken. De DB liet zich niet meer benaderen via Lan of usb. Ik hoop voor je dat het lukt. De mijne is retour.
Gast Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: bahdja dit komt wanneer ik de stroom uit heb gedaan Ik ben toch wel eens benieuwd of er een patroon is waardoor deze boxen dood lijken of dood zijn. Hoe heb je de stroom er afgehaald? Via de netschakelaar achterop of de stekker van de adapter eruit gehaald?
satwave Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 TV en DM zitten op een stekkerdoos met aan/uit knop en overbelasting beveiliging. 's Avonds gaat alles niet op stand-by maar uit. De DM500HD zet ik op standby en sluit de sap dan pas af met de schakelaar op de achterzijde. Mvg.
bahdja Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 ik heb via netschakelaar achterop uit gedaan. eerder heb ik paar keer gedaan bijna 6 keer zonder probleem.ik heb hem terug naar de dealer,ik heb nog geen andere gekregen niet op vooraad.volgende week krijg ik een andere of geld terug.
Gast Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Dus beiden helemaal uit. Ik laat hem op standby staan. Vooralsnog blijft dat probleemloos werken.
Gast Jeroensky Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Box kan niet dood zijn, want het heeft nooit geleefd. Wel kan het incorrect functioneren of defect zijn.
Aanbevolen berichten