satmania Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hallo Ik heb mijn Dream 800 meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, maar krijg geen signaal meer. SNR en BER staan op nul. Is het te verhelpen? Heeft het te maken met een kapotte tuner? Kan iemand mij helpen. Ik gebruik nu Dream origineel firmware. Ik weet niet meer waar het fout gaat. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
jeevanhoof Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hoi, probeer het eens met een andere zenderlijst. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
xilorp Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Satkabel wel goed aangesloten...????????...of een breuk in de kabel?? Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
satmania Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 Ik weet niet wat er aan de hand is geweest, maar ik heb inderdaad een andere satlijst gebruikt en HIJ DOET HET WEER. Dank je. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Erik Slagter Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Volgende keer eerst even kijken of het aan de kabels en tuner ligt met de satfinder voordat je zulke drastische maatregelen neemt die misschien niet eens helpen. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
satmania Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Geplaatst: 5 april 2010 Je hebt gelijk Erik. Wat je zegt had ik al gedaan voordat ik de topic startte. Zoiets heb ik niet eerder meegemaakt. Nu komt het signaalprobleem regelmatig voor. Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn Dreambox. Gisteren en vandaag heb ik dit ook weer gehad. Ervaringen? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen