Ga naar inhoud


Geen EPG op sbs 6 HD


Joland

Aanbevolen berichten


Ik draai met Dream Elite 1,2, en daar zit een optie in dat je de EPG via internet kan downloaden. Heb ik 1 keer gedaan, en sinds die tijd heb ik EPG op SBS6 HD

 

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Joland
Das raar, iedereen die ik gesproken heb heeft op sbs 6 HD geen epg op het moment, maar ga ik ga nog even verder spelen en kijken of het te verhelpen is, en anders even afwachten.


Ik denk dat je dan lang mag spelen, iets wat niet uitgezonden wordt kan je ook niet zien he?

Gewoon even geduld hebben, en niet direct iets wat niet werkt toeschrijven aan een image, tenzij je op geen enkele zender EPG hebt kan je dat toeschrijven aan een niet goed functionerende image.

Momenteel is de enige optie een externe plugin of gewoon even op het normale SBS kanaal de EPG bekijken.
Waarom kijk je eigenlijk niet naar het SD kanaal? ik heb tot op heden nog geen enkel HD waardig programma op SBS6 gezien. (in mijn ogen is sd nog tegoed voor SBS wink )
Link naar reactie
Delen op andere sites

<OffTopic mode AAN>

Origineel bericht van: ApBurgh
in mijn ogen is sd nog tegoed voor SBS

Kijk: een man (M/V) naar mijn hart! Wat een pulpzender is dat (en zo zijn er nog een paar). En je moet nog betalen ook om die te mogen bekijken!

<OffTopic mode UIT>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarom kijk je eigenlijk niet naar het SD kanaal? ik heb tot op heden nog geen enkel HD waardig programma op SBS6 gezien. (in mijn ogen is sd nog tegoed voor SBS wink )

 

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar het beeld is zowiezo beter, al zijn ze niet HD waardig, kwaliteit is beter op HD.

 

Joland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...