mschouw1 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hallo dreamers.... Heb een programma opgenomen van BBC HD (4,2 Gb). In het FTP programma is het bestand 4,2 Gb, maar als ik het bestand (.TS) wil opslaan op mijn PC geeft ie aan bij "opslaan als" dat het maar 716 Mb is..... en wordt dus maar een deel gekopieert. ....Of werken HD bestanden anders dan "gewone" opnames?... groetjes Martin
Tuurtje Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 mschouw1 controleer of je harddisk van je PC wel NTFS geformateerd is (als het FAT32 is kun je het vergeten) Tuurtje
Gast Jeroensky Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: Tuurtje mschouw1 controleer of je harddisk van je PC wel NTFS geformateerd is (als het FAT32 is kun je het vergeten) Tuurtje Misschien is het geen oude windows computer. Dus, zorg ervoor dat je een vrij recent bestandssysteem gebruikt. Fat32 is te beperkt bij grote dataopslag. (NTFS is ook kei ouderwets, maar kan wel grote bestanden aan). Doe mij maar Ext3, Ext4 of ReiserFS.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ook best eens controleren dat bij het overzetten je wel degelijk in binaire mode staat, en niet in ASCII.
Doerak Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ik gebruik altijd DCC om .TS bestanden van de DB naar PC over te zetten. En idd, HDD van PC is NTFS geformateerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen