Jean-Claude Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 vanaf volgende week vrijdag op Canvas : remake van de cult-serie "the prisonner" 2230-2320 DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Marco275 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Is dat die met James Caviezel? Erg wazige serie vond ik..
Jean-Claude Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 nee, was met Patrick McGoohan, "number 6". link naar imdb ben curieus wat ze er van gemaakt hebben nu, lijkt zich nu ergens midden in de woestijn af te spelen. Rover is er ook bij zie ik (voor wie Rover niet kent : een witte ballon die weerbarstige elementen de adem afsnijdt). DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Jean-Claude Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Geplaatst: 5 april 2010 als James Caviezel in de remake zit, dan heb ik het daar over, ja heb de nieuwe reeks nog niet gezien, kan er dus nog niet over oordelen, maar aangezien het origineel - zacht uitgedrukt - nogal bizar uit de hoek kwam, zou het best kunnen dat de remake wazig overkomt. de originele reeks was trouwens een parodie op het communisme, waar in een ideale omgeving iedereen gelijk is, met een democratisch bestel dat echter doorgestoken kaart blijkt, waar de wetenschap in dienst staat van de heersende klasse, waar mensen een nummer zijn en geen persoon, waar iedereen iedereen wantrouwt, en waar opposanten in de kliniek uit het venster verongelukken. als de nieuwe reeks hierbij aanleunt, dan is de remake "geslaagd", ja....... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen