maring Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Hallo, Weet iemand waar Ziggo Eurosport native HD vandaan haalt. Van welke satelliet, frequentie etc Bij deze Eurosport zie je rechts beneden native hd staan. Beeld ziet er echt prima uit!! Gr Maring
matthew_be_wvl Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Alle versies van Eurosport HD doen dat hoor, als de bron HD is. Staat dat er niet dan is het ge-upscaled. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
maring Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 Hoi Matthew, Als je via Ziggo kijkt naar Eurosport dan staat rechts onderaan schuin geschreven Native HD. Wordt dat dan door Ziggo erbij gezet of wordt dat mee gezonden door Eurosport. Ik heb begrepen dat native hd echt HD is vandaar mijn vraag van welke sat/freq Ziggo dat dus vandaan haalt. Gr Maring
Terradon Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 hier heb je alles...... http://www.lyngsat-address.com/df/Eurosport.html http://www.lyngsat-address.com/df/Eurosport-HD.html Groetjes...........
Gast patje7of9 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: maring Hoi Matthew, Als je via Ziggo kijkt naar Eurosport dan staat rechts onderaan schuin geschreven Native HD. Wordt dat dan door Ziggo erbij gezet of wordt dat mee gezonden door Eurosport. Ik heb begrepen dat native hd echt HD is vandaar mijn vraag van welke sat/freq Ziggo dat dus vandaan haalt. Gr Maring Hoe kan een kabelbedrijf zelf logo toevoegen bij een zender als men een uitzendt in HD alsof ze daar gaan mee bezighouden. Duidelijk antwoordt, Eurosport HD zet zelf de logo erbij als ze in native HD uitzenden. Alle kabelbedrijven halen Eurosport SD en HD van de Hotbird satelliet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen