Satbakker Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Ik ben een klein schalige zomer bioscoopje aan het voor bereiden voor de avond uurtjes hier in een klein gezellig straatje in Spanje waar mijn vrouw een kleding zaakje heeft, een goede nederlandse vriend een ijs salon heeft en een spaanse goede vriend een videotheekje heeft. De bedoeling is om gratis, in de avond uurtjes als het schemert/donker is een film te tonen met 5.1 kabaal en gezelligheid. het gaat om zo´n 40 klapstoel zit plaatsen, dus 40 mensen, en wat er omheen op de grond gaat zitten. Nou heb ik een video proyector gekocht (die ik volgende week ergens zal ontvangen) waarvan ik denk dat die wel gaat voldoen. Zouden jullie je opinie willen geven over het wel erg lowcost proyectortje, zelf gesponsert Ik denk dat het wel zou moeten kunnen met OPTOMA ES522. Ik zal een pdf´je erbij doen dat jullie de specs. kunnen zien. hij heeft in iedergeval 2800 lumens, kan maximaal van 10 meter afstand proyecteren, Resolutie Native SVGA 800 x 600, Resolución Comprimida UXGA (1600 x 1200) Geef me jullie ervaringen, meningen (Sorry maar het pdf´je krijg ik op de één of andere manier niet geuped) Groeten Satbakker - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 (Sorry maar het pdf´je krijg ik op de één of andere manier niet geuped) Download een gratis reader, en je kunt die openen.
Satbakker Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Geplaatst: 5 april 2010 Oke, nou ben benieuwd. Krijg hem als het goed is morgen of overmorgen binnen. Zal eerst een paar testen uitvoeren voor we hem ten toon gaan stellen. We hebben nog wel even een maandje de tijd eer we van start gaan. Wat ik zo gelezen heb moet het toch wel een leuk spectacel zijn om op zo´n beamer films te kijken. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Satbakker Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Geplaatst: 5 april 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten (Sorry maar het pdf´je krijg ik op de één of andere manier niet geuped) Download een gratis reader, en je kunt die openen. Hoi, ja dat weet ik. Het probleem is niet het openen van pdf´jes, maar het uploaden op het board en in mijn post. Want de bedoeling was om het pdf´je met de specificaties te uploaden. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen