bigtwin Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ik heb nu xs for all, internet + bellen, maar wil overstappen naar een andere provider. Welke provider biedt tegenwoordig een stabiel en snel internet gecombineerd met bellen, heeft een goede en gratis (geen 0900 nummer) helpdesk en biedt een snelle (3 lijnen tegelijk) download mogelijkheid met een goede retentie termijn? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast wanderer Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 erg duur maar op dit moment denk ik KPN, ze zijn bezig de snelheden te verdubbelen..... KLIK..
Gast yuppie Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 ik heb hier alice,waar ik zeer tevreden over ben.had eerst online(voorheen orange)maar werdt geregeld geknepen. haal hier stabiel en constand 13 mbit tegenover 8 tot 10 via online. bellen naar vaste nr onbeperkt en gratis,behalve service nr uiteraard. newsserver gebruik ik niet via alice,want ik heb een payserver,waarmee ik constant met 1,5mb per sec download. een avi 700 mb,in minder dan 10 min een dvd in minder dan 50 min. mvg yuppie
EL PIÑO Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Als een helpdesk met een lokaal nummer een vereiste is houdt het heel snel op. Behalve XS4ALL ken ik dan alleen InterNLNet en mijn oude werkgever Concepts ICT. De twee laatstgenoemde ken ik wel als zeer betrouwbare providers maar ze hebben geen binaries op hun nieuwsserver. Dus het wordt kiezen: het één of het ander. Nu ben ik van mening dat je usenet toch veel beter bij een extern bedrijf in kunt kopen, want die kunnen dat veel beter dan een internetprovider (en bovendien is dat niet zo duur meer). Maar toch. Verder hoor ik de laatste tijd steeds meer positieve verhalen over Tele2. Goeie verbinding, goeie klantenservice en weinig storingen maar wel een belabberde administratie. Zelf ben ik erg tevreden over Ziggo maar dan moet je wel in het juiste gebied zitten en kabel hebben. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
NINjak Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Nog even over die goede verhalen, want met gamen wordt het tele2 verhaal toch wel iets anders! Als je dat zelf niet doet, of door iemand anders niet gedaan wordt, kan het EEN optie zijn. Het hangt ook een beetje af wat voor soort games je zou (willen) spelen (bij een fps zou je er merkbaar veel meer last van hebben).
Gast Kimble Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Heb even gekeken op www.speedtest.nl en idd Tele2 komt veel voor in de ranglijst. Ook een voor mij totaal onbekende www.freeonline.nl heeft eea te bieden met oa gratis DigiTv hardware. Iemand op het forum hier met ervaringen met Freeonline ? Heb zelf een hobby ADSL van XS4ALL en het huishouden Orange met bellen (is tegenwoordig Online). Die laatste wil ik eruit hebben en Freeonline lijkt me wel wat met die aanbieding. EDIT: Beschikbaarheidscontrole Freeonline > Niet beschikbaar
Con Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Heb even gekeken op www.speedtest.nl en idd Tele2 komt veel voor in de ranglijst. Ook een voor mij totaal onbekende www.freeonline.nl heeft eea te bieden met oa gratis DigiTv hardware. Iemand op het forum hier met ervaringen met Freeonline ? Heb zelf een hobby ADSL van XS4ALL en het huishouden Orange met bellen (is tegenwoordig Online). Die laatste wil ik eruit hebben en Freeonline lijkt me wel wat met die aanbieding. EDIT: Beschikbaarheidscontrole Freeonline > Niet beschikbaar Freeonline is sinds kort overgegaan in Anno met dezelfde condities. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
EL PIÑO Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: Con Freeonline is sinds kort overgegaan in Anno met dezelfde condities. Ik weet niet hoor maar Freeonline is overgenomen door EDPNet. Typ maar eens www.freeonline.nl in. Anno ken ik niet. Mogelijk hebben die de klanten overgenomen en is het de zoveelste doorstart van het bedrijf achter Freeonline. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast wanderer Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 om snelheid te testen kun je beter speedtest.net gebruiken, kijk hier maar eens.....en freeonline is inderdaad opgegaan in EDPNet en die hebben dacht ik een abbo stop en zijn maar in een klein deel van NL actief.....
Sverige Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 De Speedtest... ja ook mijn favoriet om te kijken hoe het met de snelheid zit... MAAR (!!!) ik weet niet waaraan het ligt, maar de laaste weken werkt het bij mij niet goed meer... Ik had een paar maanden geleden gedowngrade naar 10 Mbits/sec omdat ik wist dat er in april een gratis verdubbeling van de snelheid zou komen... maar goed, dat laatste heeft er niets mee te maken. Ik check de laatste tijd mijn snelheid, en wat stel ik vast... de meter blijft eerst een poos rond de 2 of 4 mbits hangen, om dan door te schieten naar waarden van vaak wel 76 mbits Dit is dus niet normaal... en ik weet niet wat het zou kunnen zijn. het enige wat hier gewijzigd is, aan mijn kant, is een nieuwe virusscanner (nu kaspersky ipv McAfee). Op die manier heb je dus niets aan de test... ben ik alleen of hebben nog mensen dit? - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Gast yuppie Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 de beste speedtest is die van giganews...dat is degene die bij mij in ieder geval altijd de juiste waarde aangeeft. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen