aux99 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Dit programmaatje kwam ik ergens tegen. Zelf nog niet getest, maar het Youtube filmpje ziet er mooi uit en dit forum lijkt mij een goede plek om te vermelden.
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Vraag is alleen, wie kiest hedendaags voor Windows Mobile. Want als deze windows mobile applicatie voor WM5/6/6.5 is geschreven heb jeer niks aan op je (mogelijk) nieuwe WindowsPhone. Omdat MS het zo nodig vind dat alle applicaties voor Wm niet werken op WP. En zeg nou eerlijk, wil je windows uit vrije keuze? Beetje tech kenner wilt het niet omdat het niet zo goed is als de concurrent. Bij Android toestellen kan je elke Enigma2 tuner bedienen dmv Enigmanoid .(gratis versie is zonder ssl/password login). Zoek met de market button naar dreambox of Enigmanoid. Voor de Iphone is er soortgelijke applicatie, met de naam DreamOn. Zoek bij Iphone applicaties maar naar Dreamon. Eigenlijk zou jezelf even horen teervaren wat de gebruikersverschillen zijn bij een windows telefoon of een unix gebaserde telefoon(Android/Iphone). Beetje zelfde als bij desktop computers en servers, de ene moet je blijven onderhouden en is onveilig en wordt sloom, de ander niet.
Harley Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 je kan met beide app's niet streamen, dus vergelijk gaat niet op in deze VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Met webbrowser kan je toch stream kijken. En daarbij, kan de mobiele verbinding de stream van dreambox wel verwerken? Youtube is al vaak aan het haperen(hspa) als je snel reist(van cellen verplaatst). Het programma heet WMDreamRemote, dus ik neem aan dat het op Windows Mobile werkt, wat dus ook inhoud dat het niet op nieuwere WP(windows phone) werkt(vraag Microsoft waarom WP niet backwards compatible is met WM apps). Overigens lees ik dat die stream alleen na behoren gaat als je dmv wifi verbind, en thuis een internetlijn hebt met fatsoenlijke upload(dus niet als er naast de dreambox nog wat computers met p2p je upload voldouwen. Het is wachten op ftth(glasvezel) en lte(mobiel) verbindingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen