Ga naar inhoud


Hoe snel is betaal ideaal op 1e paasdag? Vandaag op een zondag?


Miauw

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ilseonline
Het probleem is dat een actie van een scheerapparaat t/m vandaag loopt.

Als ik dus geen aankoopbon van vandaag heb, dan kom ik niet in aanmerking voor 20 euro korting.

In dat geval heb ik nog wel even de tijd en laat ik de normale aanbieding nog even lopen.


Je bent er druk mee hé, met dat scheerapparaat. smile

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: EL PIÑO
Het gaat niet om teruggave van je geld zoals bij een stornering. Dat kan inderdaad niet omdat het een overschrijving is die je zelf initieert.

Het gaat om de wet koop op afstand die bepaalt dat je een artikel dat je via internet, postorder, telefonisch, etcetera bestelt altijd binnen 7 dagen terug moet kunnen sturen als het niet bevalt. Zie het als het ruilen binnen x dagen in een fysieke winkel.


Ah ja. Ik vertaade 'chargeback' verkeerd. Thx.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: ilseonline
Het probleem is dat een actie van een scheerapparaat t/m vandaag loopt.

Als ik dus geen aankoopbon van vandaag heb, dan kom ik niet in aanmerking voor 20 euro korting.

In dat geval heb ik nog wel even de tijd en laat ik de normale aanbieding nog even lopen.


Je bent er druk mee hé, met dat scheerapparaat. smile


Grinnik.

Om even 2 toch heel verschillende topics uit elkaar te houden zal ik in dat andere topic verder gaan.

Het factuur is per mail nog geen 5 minuten na betaal ideaal binnen gekomen, dus naast de bevestiging van betaal ideaal.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: ilseonline
Het probleem is dat een actie van een scheerapparaat t/m vandaag loopt.

Als ik dus geen aankoopbon van vandaag heb, dan kom ik niet in aanmerking voor 20 euro korting.

In dat geval heb ik nog wel even de tijd en laat ik de normale aanbieding nog even lopen.


Je bent er druk mee hé, met dat scheerapparaat. smile


Grinnik.

Om even 2 toch heel verschillende topics uit elkaar te houden zal ik in dat andere topic verder gaan.

Het factuur is per mail nog geen 5 minuten na betaal ideaal binnen gekomen, dus naast de bevestiging van betaal ideaal.


Die korting loop je dus niet mis.

(PS Philips is een goede keus, zie ander topic)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je je korting niet misloopt... want het is niet omdat je op dag 1 betaalt, dat je factuurdatum ook op die dag staat. Je kan uiteraard proberen of het lukt, en dat hoop ik van harte.

 

Overigens... maar dat is nu te laat, is het vaak erg veel voordeliger om in het buitenland in te kopen, dan heb je dat soort kortingen niet nodig, sterker nog, je gaat vaak onder de prijs met korting...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Overigens... maar dat is nu te laat, is het vaak erg veel voordeliger om in het buitenland in te kopen, dan heb je dat soort kortingen niet nodig, sterker nog, je gaat vaak onder de prijs met korting...

Toch moet je hier wel een kanttekening plaatsen.
Zolang je goederen binnen de EG besteld is er niets aan de hand maar pas op als je goederen buiten de EG besteld dan kunnen later nog wel behoorlijke kosten bijkomen zoals invoerrechten, behandelingskosten, etc.
Dit zijn kosten die vooraf meestal onbekend zijn of althans nauwelijks opvraagbaar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Dit zijn kosten die vooraf meestal onbekend zijn of althans nauwelijks opvraagbaar.


Dat is geen natte vinger werk ook die kosten zijn allemaal bekend als het buiten de EEG is en niet boven de €150 komt is er weinig aan de hand voor de rest zijn er vaste tarieven van de douane die gewoon na te kijken zijn, douane. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard heb je hiermee helemaal gelijk maar een groot aantal aspirant kopers van goederen vanuit buiten EEG vergeten dat er vanaf € 22,= al BTW verschuldigd is.

Natuurlijk kun je alles nakijken maar de praktijk is dat iemand b.v. een heel voordelige camera in Taiwan ziet en deze besteld in de veronderstelling dat het hiermee is afgedaan.

Uiteraard stom en niet doordacht maar het gebeurt vaak genoeg.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zo... maar je moet voor erg veel dingen gewoon even 1 land naar het oosten of eentje naar het westen opschuiven... Bestel je uit D of UK heb je niet te maken met invoerheffingen of andere dingen... de aspirant-koper kan daar heel goed terecht voor vrijwel altijd een lagere prijs dan in NL. Vergelijk wel prijzen incl. verzendkosten, maar dat moet je binnen NL uiteraard ook doen! Ga je met de auto naar een fysieke shop, heb je ook benzinekosten en vaak zelfs nog parkeerkosten. Hou daar ook rekening mee!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...