Ga naar inhoud


Geen beeld op RTL4HD


Lite On

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Origineel bericht van: CEASAR W
Mag er ook nog een beetje hobby bij komen !! als we alleen maar betaald kijken dan hebben we ook geen forum meer nodig

ceasar

En als we allemaal gratis gaan kijken hebben we straks geen Canaldigitaal meer en valt er niets meer te kijken!

Het probleem is dat jouw hobby ons allemaal weer geld gaat kosten.

Direct kan iedereen weer geld uitgeven voor een SECA 3 naar SECA 4 kaartwissel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Mag er ook nog een beetje hobby bij komen !!

Is hobby educatief kijken via WWW-cardsharing?


Ik denk dat je die vraag zelf wel kan beantwoorden. Die hoef je mij toch niet te stellen.!
Toch is het iets wat nu eenmaal gebeurd.
Ontkennen heeft geen zin want internet staat er vol van compleet met aanbiedingen als je even zoekt.
En dan laten we "vrienden" clubjes nog maar even buiten beeld die met elkaar een kaartje delen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gevolg van die vriendenclubjes met hun hobby is, dat je straks verplicht bent een ontvanger van de provider af te nemen, welke "getrouwd" is met een specifieke kaart.

 

Dit toekomstbeeld is al te bezichtigen bij sommige kabelboeren!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer inkomsten drastisch gaan teruglopen, en het geld in de zakken van share providers gaat landen i.p.v. de kas van de M7 groep, zal er toch geen ontkomen aan zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast aart44
Origineel bericht van: Johan45
Ik val in herhaling, maar nogmaals, dat zie ik nog niet gebeuren.


Dat kun je natuurlijk nooit zeker weten je kunt net zo min in de boeken kijken bij CDS als wij.

Maar bij iedereen met een seca3 smartkaart en het HD abo zou RTL4 HD gewoon beeld moeten geven. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
als deze topic open blijft dan kunnen we hem ook wel helpen
aan deze antwoorden heeft hij ook niets daardoor heeft hij nog geen beeld


Als je maar binnen de regels van het board blijft mag je hem wel helpen.
Daar is dit board ook voor bedoeld.
Maar volgens mij weet hij de oplossing al....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...