Ga naar inhoud


Wie wil en kan mijn helpen met de HSS-1000IR


Gast

Aanbevolen berichten


Beste thebosch,

 

Ik zou willen adviseren eerst eens te kijken bij de links sectie hier. Daar zul je een aantal zeer interessante sites vinden waaronder die van prdehoop, duwgati en uiteraard ook mijn eigen site.

 

Veel lezen is het motto...

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst eens een transponderscan op het kanaal te doen waar je geen geluid hebt.

Dus eerst naar C+ en dan via de menu's een transponderscan doen. Dit heft al veel van de geluidsproblemen op. Ik heb ook nog zo'n Hunnie staan en dat trukje werkte vaak.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelde probleem vorige maand maar heb dit opgelost door de nieuwe patch erin te zetten met een nieuwe zenderlijst die ik van de site van Pr de hoop gehaald had (was van Airezz) geloof ik

Ik heb de lijst zelf een beetje aangepast en alles draait weer als een zonnetje(hyundaitje)

Nu heb ik weer sound en beeld

 

Hier de site naar Pr de Hoop Pr de Hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...