Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Toestel blijft haperen


Gast gifre

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Triumphs
Nou met mijn handelaar over het geel gehad en heb toch maar weer met GROOTTE korting een 7700 gekocht.
Het bleek dat het wel aan m'n toestel lag Geen enkele CD zender te krijgen. Met de nieuwe direct!
Alleen nu ik thuis ben en de boel wil indelen alleen enkele CD HD kanalen
Maar een reset gegeven en eerst Astra 1 later komt de rest wel.

Vreemd dat het gebeurde na de laatste (een na laatste? Ned2HD SBS6HD) fastscan van


Triumphs, ik hoop voor je dat je met dit exemplaar meer succes hebt. Blijkbaar had men jou een defect apparaat verkocht en dat is zeker balen ! Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de Topfields kwalitatief zeer goede sat receivers zijn. Wel moet ik toegeven dat je soms veel geduld moet hebben om het apparaat geheel naar je zin te laten werken maar uiteindelijk heb je dan ook wat ! En (kleine) bugs hebben alle sat receivers toch echt wel, ik spreek uit ervaring.

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou ik ze nu weer aan het inlezen maar nog steeds geen Nederlandse HD kanalen. (ook regio niet)

 

A. Ze hadden in de winkel even alles voor me voor geladen (Astra 1 2 3)

 

B. Ik had de regio zenders en enkle HD (SBS6 HD zag ik o.a.)

 

C. Ik dacht alles opnieuw factory reset en opnieuw in laden

 

D. Nou helemaal niets op Astra 3 mbt ned HD kanalen en regio.

 

Zelfs als ik op handmatig laat zoeken met gegevens uit het draadje van de regio zender of van de lijst van canaldigitaal maar dan vind hij niets.

Bij zender zoeken heb ik als ik een bv Ned2HD kies( Freq Symbolrate Pola enz) dan wordt kwaliteit balkje 0%

 

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triumphs, misschien een domme vraag van mij, maar zijn bij jou de disecq instellingen wel juist geconfigureerd ? Bij het autom. scannen op Astra 3 is het overigens wel zo dat je aanvankelijk even geen signaal of kwaliteit ziet omdat er op een gedeelte niets te scannen valt. Dan zou je al snel kunnen denken dat het niet werkt.

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die disecq dat begint (is) een probleem te worden

Volgens mij stond het eerst zo dat 1 op 1 2 op 3 en 3 op 2 (van 4) en dat werk nu in geheel niet meer.

Op dit moment ben ik asrta 3 als sat opnieuw aan het invoeren, maar eerlijkheid denk ik toch echt dan het aan een Disecq ligt of aan een kop

Triumphs

 

Topfiled 4000 + 7700HDPVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je even helemaal opnieuw beginnen door eerst de positie van Astra 1 te bepalen en hieraan de juiste disecq toe te kennen. Welke schotelopstelling heb je ? Ik meen dat je gisteren sprak over ca. 1500 kanalen op Astra 3, als dat zo is weet je al zeker dat het nooit Astra 3 kan zijn. Deze heeft aanzienlijk minder kanalen.

 

Gr. Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...