Bikkel Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Hoi Vaklui, Ik heb een Moteck SG 2100A. Nu is mijn vraag, hoe kan ik deze laten draaien om hem op de juiste positie te zetten voor montagen van schotel en mast.?? Moet ik hem dan aansluiten op de ontvanger en kan ik hem dan stapje voor stapje draaien of is er een andere manier? Ik lees het wel. Thanx Bikkel.
Gast aart44 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Zou zeggen probeer het op de boerenmanier.
vGnp Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: aart44 Zou zeggen probeer het op de boerenmanier. Mijn favoriete methode Met tussenbiertje(s) vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast aart44 Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Origineel bericht van: vGnp Mijn favoriete methode Met tussenbiertje(s) vGnp Die tussenbiertjes worden ten strengste afgeraden.
Bikkel Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Geplaatst: 4 april 2010 Thanx voor de reactie's. De uitleg komt mij wel van pas. Het antwoord op mijn vraag heb ik van #$#$@#@!@! Grts Bikkel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen