Ga naar inhoud

Weet iemand hoe het komt dat ik nog geen teletekst heb op sbs6 HD?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er al iemand teletekst op sbs6 HD?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Is erg lastig. Hopelijk weet iemand hoe we dit voor elkaar krijgen. Waarschijnlijk moeten we erop wachten en kunnen we er nu niets aan doen.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4
Is erg lastig. Hopelijk weet iemand hoe we dit voor elkaar krijgen. Waarschijnlijk moeten we erop wachten en kunnen we er nu niets aan doen.

Je geeft antwoord op je eigen vraag...

Of blader eens door de diverse forums..
Geplaatst:
Origineel bericht van: skippie1770
zeer goede oplossingen kan je vinden op het forum van Dreambox

Wat is dan die oplossing ??

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: skippie1770
wel :

1. of je kan de Dreambox forum doorzoeken naar een oplossing
2. je kan kijken op deze site : http://www.rytec.be/ voor de beste oplossing en voor een epg van 1 week op uw dreambox

Alleen de vraag gaat over TELETEKST, en die krijg je niet met de plugin van rytec.
Geplaatst:
Origineel bericht van: DeBeek
Wachten...

Oke is begrepen.

Heb jij misschien een idee hoelang zo iets duurt en waar is dat van afhankelijk?

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Dat antwoord weten muschien zelfs de mannen van CDS zelf niet.... Maar dat het er op komt dat zal wel. Bij andere HD zenders heeft het ook langer geduurd.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Oke. Thanks en prettige dagen.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4
Heeft er al iemand teletekst op sbs6 HD?

Heb jij dan al teletekst op andere zenders met OpenPLi?

Edit: ik heb even niks gezegd, je hebt het over de 8000.

Ook voor mij graag een setje glazen wink
Geplaatst:

Ik snap totaal niet wat je bedoelt ?????

Daarkendemeelachen !!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.