Ga naar inhoud


[Premium+ HD] FTA HD Kanalen op Astra 19.2E worden niet gevonden


sattools

Aanbevolen berichten

Vrienden,

 

Gezien er een trucje was om op 23.5 enkele HD kanalen in te lezen, vraag ik mij af of dat ook geldt voor de HD kanalen op de 19.2E. Het wil maar niet lukken om deze te ontvangen op de Azbox.

 

Alvast dank voor de reactie(s), groet, Sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het wil maar niet lukken dus ga ik alle stappen beredeneren. gezien ik er zo'n 5 jaar uit ben geweest moet ik ff de draad weer oppakken. Mijn setje heeft al die tijd stil gestaan, gelukkig werkte mijn rotor nog! Er is in die tijd dvb-s2 gekomen, is daar een speciale lnb voor nodig? Die er nu in hangt is 6 jaar oud. Op oa de transponders van cd is de ontvangst 74% de kwaliteit 99%. De transponder van oa ard hd is alles 0%, is de schotel nog wel goed uitgericht? Zie ik iets over het hoofd?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een speciale LNB is niet nodig. Je moet wel zorgen dat elke TP goed staat ingesteld. Kijk eens op kingofsat, zoek een HD zender en check de setting.

Of gebruik een plugin of editor voor het laden van de lijst.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het euvel is gevonden... De LNB bleek de tand des tijds niet overleeft te hebben. Ik ben opnieuw gaan uitrichten en kreeg altijd 70% signaal of de schotel nu naar de grond of naar de lucht keek. Kabel tussen LNB en rotor gecontroleerd, kon geen sluiting vinden, LNB direct aan ontvanger gehangen, toen viel mij op dat ik steeds spanning kreeg van de buiten kant van de F plug, volgensmij hoort dat niet... Toen ik goed naar de LNB keek zag ik dat deze doorgescheurd was. Ik pak hem vast en het witte kapje breekt volledig uit elkaar. Ik kan niet anders concluderen dan dat de LNB sluiting maakte...

 

Iemand een tip voor een goed LNB type? Letop geen vermeldingen naar webshops ed. PM mag.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...