Gast Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: bigtwin Ron en tvr4ever, mijn vraag was niet voor niets... Je hebt helemaal gelijk! Kijk eerst naar de wensen en dan pas naar het typenummer, vaak wordt dat andersom gedaan en heb je binnen notime weer een andere deco in de kast staan
tosca Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Hoi Ik heb het bericht van Canaal Digital gekregen ,ze belde me op vanwegen ik een abo heb. Groeten Aad
j.f.otten Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: SatMann hmm de kathrein zou ik niet nemen als hoofdontvanger. ook al omdat hij ook maar een single tuner is. dus enkel kijken en soms opnemen = dm500HD kijken en opnemen terzelfde tijd = dm8000hd of Vu+duo Satmann de kathrein is er ook in dualtuner hoor, dat is de ufs-922 en het beeld van dit apparaat is super. groet, Jeroen
Gast SatMann Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 jeroen, ik kon niet uitmaken of het over de ufs-922 ging, dus ik verwarde met de ufs-910 dus ja, keuze erbij
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen