Con Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Ik heb een goed gevoel naar het verleden en vertrouwen in de toekomst. Mannen, succes en sterkte. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Mumzel Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 We hopen op een gezellige voortzetting en wens de oude "garde "veel succes !! Alvast mijn dank voor de inspanning en de inspanningen die nog geleverd moeten(gaan) worden !! Hopelijk veel satplezier met ons allen! Groet Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Gast Graafje Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hoi allemaal. Fijn dat jullie weer terug zijn. Ik hoop dat jullie positieve uitstraling op alle Sat4all leden een goed effect heeft. Sat4all = freedom4all Groeten, Graafje
Zilverster Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 @AlenS & @duwgati, Ja, wel een grote verassing, welkom terug jongens , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Greatone Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Welcome back * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Tsja, wat zal ik zeggen. Iets klopt er niet aan dit zaakje als je het van begin tot eind bekijkt. Dat lijkt me ook vrij duidelijk.. (maar dat is mijn mening) Maar toch veel succes met dit forum waar altijd veel info te vinden is!
Sjattuh Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Mooi, er zit weer schot in de zaak. Succes guys! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Niels Wagenaar Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Ik moet zeggen, ik was een beetje kritisch doordat Sat4all 'overgenomen' zou worden door MediaLabs. Maar ik ben enorm blij om zowel AlanS als Duwgati weer rood terug te zien. En notabene ook nog eens als admins van sat4all! Ik zie de toekomst nu met vertrouwen tegemoet Met vriendelijke groet, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Noordhorn Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 AlanS en Duwgati, Heren van harte welkom terug op dit geweldig forum. Noordhorn - Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -
nvl Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 AlanS en Duwgati, Zeker een verrassing, leuk dat jullie terug zijn !!! nvl DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli. Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb. Selfsat + Rotor
Gast Opuske Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Kijk dit is nu eens goed nieuws. Buiten met het oude en binnen met het nieuwe. Veel geluk aan de nieuwe admins en mogen jullie het beter doen dan de oude. Suc6 jongens.
Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 @AlanS & Duwgati, Veel sterkte en wijsheid. Met vriendelijke groeten sattaz
Duwgati Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Origineel bericht van: Herco M. Tsja, wat zal ik zeggen. Iets klopt er niet aan dit zaakje als je het van begin tot eind bekijkt. Dat lijkt me ook vrij duidelijk.. (maar dat is mijn mening) Maar toch veel succes met dit forum waar altijd veel info te vinden is! Eerlijk gezegd kan ik dat heel goed begrijpen. Ik ben er ook van overtuigd dat er velen met jou zullen zijn die er zo over denken. Er zijn inderdaad een heleboel "conspiracy theory" achtige scenario's denkbaar over wat er achter de schermen gebeurd zou kunnen zijn. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat er niets is wat wij nu zouden kunnen zeggen, waarmee we jouw argwaan kunnen wegnemen. Dus als je het niet erg vind steek ik mijn energie liever in het verder bouwen aan een prachtige toekomst voor Sat4all. En ik hoop van harte dat ook jij, ondanks al je bedenkingen over wat er gebeurd is, toch een waardevolle bijdrage aan sat4all wilt leveren.
joker55 Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Welkom terug, Duwgati en AlanS. Ook ik begrijp het niet meer, en heb er ook bepaalde gedachten over het een en ander. met een vieze bijsmaak. Maar goed, laten we het verleden begraven, en naar vooruit kijken. Oude koeien uit de sloot halen heeft niemand wat aan, en op dit moment zeker dit forum niet. Laten we het gezellig houden, geen oud zeer open krabben, zodat we weer met zijn allen kunnen doen waarvoor we hier zijn: Gezellig over onze hobby leuteren. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
prutsie Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Goed om te zien dat de mannen met de meese ervaring het roer hebben overgenomen. Alan en Duwgati, ik denk dat het een ijzersterk team zal zijn die de boel weer in rustiger vaarwater weten te brengen. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten