hobsat Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Op naar de volgende 10 jaar! Moet lukken toch? Ook van mijn kant veel suc6 gewenst aan de nieuwe admins (en mods natuurlijk ook ) GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
TangoBravo Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb nog nooit problemen gehad met de leiding van dit forum, en ik verwacht het ook niet te gaan krijgen. "Keep up the good work" zal ik dus maar zeggen. Veel succes jongens, en dat Sat4all kwalitatief mag blijven wat het al 10 jaar is!! T B
Gast aart44 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 De nieuwe leiding van het board ook van mij veel succes gewenst.
prdehoop Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Volgens mij een stel ouwe rotten aan het roer, dat moet helemaal goedkomen. Succes mannen.
Gast Kimble Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Mooi dat AlanS en Duwgati weer gaan modereren op het forum. De puzzel valt weer helemaal in elkaar en de club is weer bijna compleet. Welkom terug on board.
Gast Paullo Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik verheug mij bijzonder op de nieuwe wegen die worden ingeslagen en hoop van harte dat jullie erin slagen om de strijdbijl met anderen te begraven en over te gaan naar een meer positieve manier van modereren. Dat ook de leden hieraan gaan moeten meewerken, lijkt mij duidelijk en mijn steun hebben jullie alleszins. Ik heb zelf nooit echt kennis gemaakt met de negatieve manier van modereren, tot ik zeer recent heb begrepen waarover werd geklaagd en ik nu heb begrepen waarom sommige mensen geen zin hadden om nog iets te posten. Maar goed, dat is het verleden en de nieuwe start is gegeven en die ziet er veelbelovend uit. Greets
rommelaar Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Welkom terug Duwgati en Allan S.Blij jullie met al je kennis, terug te zien op het board. Ook fijn te zien dat een groot gedeelte van het oude moderator team op zijn post is gebleven. Op naar de volgende 10 jaar en liefst nog langer. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Satbakker Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Sjeesus hee, is dit een board, of een soap? AS sat4all turns :)of mischien, Onderweg naar Sat4all :)Goede Sat4all, slechte Sat4all Wat een gedoe allemaal. Maar goed, streep onder het gebeurde want dat kan toch niet meer terug gedraaid worden. Nieuwe frisse wind wel. Dus gaan met die banaan. Succes en lekker aan modderen met zijn allen. Proficiat jongens - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Cobus R Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik vind het in ieder geval een stuk relaxer zo voorheen moest je oppassen bij alles wat je schreef dat je niet perongelijk wat verkeerds schrijft en nu is dat eindelijk van de baan persoonlijk ben ik blij dat nu anderen deze site runnen. ps zonder regels kan geen 1 board maar je past ze toe of je past ze niet toe dat moet je bekijken hoe de vraagstelling is. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
omanski Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: prdehoop Volgens mij een stel ouwe rotten aan het roer, dat moet helemaal goedkomen. Succes mannen. Zo denk ik er ook over, succes heren !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
EasySat Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Mannen, Heel veel succes en ik weet uit ervaring dat jullie het al mooie Sat4All, nog mooier en toegankelijker kunnen maken. Groeten Guus
edbe Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 succes en veel plezier met het modereren. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
ferrarisat Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 zag net een bericht van alanS op een ander forum dat samenwerken is begonnen kijken wat het oplevert DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
madhunter Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 AlanS en Duwcati, Welkom terug op dit forum. Ik ben blij dat jullie het verder verstandig en positief willen benaderen, daarbij veel succes. met hartelijke groeten, Johan
goto Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Dacht ik eindelijk af te wezen van dat ouwe zwikkie....komen ze weer terug!!! Oepss en nu ook nog admin...euhh bovenstaande is onder dwang getypt en gepost Heren....maak er wat moois van . compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten