Gast kawasaki Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hallo allemaal, Sinds gisteren kan ik spontaan niet meer opnemen. De box loopt dan vast, ik moet hem dan weer resetten. In bestand modus slaat hij wel het op te nemen bestand op maar is niet af te spelen. Zou mijn hdd kapot zijn?
Sjattuh Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Kun je hem formateren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast kawasaki Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ja waarschijnlijk wel, maar dat wou ik zo lang mogelijk uitstellen, want dan ben ik alles kwijt. Als het moet dan moet dat maar.Ik zal het vanavond is proberen.
Gast kawasaki Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Hoe kan ik het beste mijn hdd bestanden naar mijn PC halen om ze later weer terug op de db hdd te zetten.
mebo870 Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Films of docu's kan je er in zijn geheel afhalen met het programma Dream TS man. Dit is een ripper die de bestanden verzameld en bij elkaar zet tot een groot TS bestand. Dream TS man is enkel geschikt voor E1 images. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast kawasaki Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik de TS man nou al, maar ik wil de films later weer terug op de hdd van de db zetten om ze later weer te kunnen kijken op mijn tv. Hoe is dit mogelijk? kawa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen