Ga naar inhoud


wat zijn attentie punten bij koop m.b.t DEEPSLEEP / RTC) en Giftbox


Gast DreamSat06

Aanbevolen berichten

Gast DreamSat06

Ik heb het een en ander op dit forum doorgelezen.

 

1) IK begrijp dat de VU+ voorzien moet zijn van de 'RTC upgrade kit' waardooor de HDD kan starten vanuit DEEPSLEEP( nieuwe versies ook de RTC)). Dit zou je kunnen zien aan het serie nr.

 

heb je MA01060xxx dan zou je rtc upgrade (hardware)geschikt zijn voor DEEPSLEEP.

Heb je nr. MA00111xxx dan heb je en oude.

Klopt dit?

 

 

2) maar ik krijg maar niet helder wat de 'giftbox'inhoud en waar ik op moet letten bij de koop van een VU+DUO met betrekking tot de giftbox

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1) Die RTC voor de deepstandy zorgt er gewoon voor dat je box op bepaalde tijdstippen automatisch terug uit zijn diepe slaap wordt gehaald om bvb opnames te doen of om die automatisch naar standby te halen (kwestie van niet te lang te moeten wachten als je tv wil kijken).

 

Blijkbaar zou de reeks met MA01xxx voorzien zijn van een RTC, de vorige MA00xxx niet. Normaal iedere box die je nu koopt heeft zo'n RTC.

 

2) Als je een vu+ box koopt moet je op letten dat er frame'ke bijzit om je HD te monteren. Die zat vroeger alleszins altijd apart verpakt. (Misschien nu nog zelfs).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Homer
Ik heb hier een S/N MSA5200******

Kan ik dan aanspraak maken voor die gratis upgrade of niet?

homer


Ik denk dat jij je had moeten inschrijven bij Max op de site voor 22Maart.

De ontvanger functioneert verder gewoon goed..Je kunt dus in principe nergens aanspraak op maken!!

Max heeft voorgesteld naar Korea deze modificatie gratis te verstrekken naar klanten toe die zich geregistreerd hebben bij hem op de site.(voor 22Maart)

Ander punt was dat die ze anders aan zou bieden tegen kost prijs.

Al met al is er nog geen antwoord terug geweest.

Dus we wachten gewoon nog even af.

Misschien dat "LINKEY" er ook nog verder op kan antwoorden??

Gr.Merkedesch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06
Origineel bericht van: Lithion
1) Die RTC voor de deepstandy zorgt er gewoon voor dat je box op bepaalde tijdstippen automatisch terug uit zijn diepe slaap wordt gehaald om bvb opnames te doen of om die automatisch naar standby te halen (kwestie van niet te lang te moeten wachten als je tv wil kijken).

Blijkbaar zou de reeks met MA01xxx voorzien zijn van een RTC, de vorige MA00xxx niet. Normaal iedere box die je nu koopt heeft zo'n RTC.

2) Als je een vu+ box koopt moet je op letten dat er frame'ke bijzit om je HD te monteren. Die zat vroeger alleszins altijd apart verpakt. (Misschien nu nog zelfs).


Bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Dit heb ik op 18de gedaan en dan ook de mail gekregen van wij onderzoeken uw serie nr! Maar dan verder niets meer!?

Waarom nu niet even op hun site daarover informeren? Wij kunnen hier toch geen antwoord voor de importeur gaan verzinnen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
@Merkedesch,

Dit heb ik op 18de gedaan en dan ook de mail gekregen van wij onderzoeken uw serie nr! Maar dan verder niets meer!?

homer


bij geen bericht is volgens Max alles goed zie het max forum

topic Upgradekit RTC voor opname starten vanuit deepsleep

dat heeft alleen betrekking op je Garantie ,of je nu wel of niet een box hebt die uit deepsleep komt, kun je er niet halen

dit weet je pas als vuduo de juiste driver maakt die ook de rtc aan roept



Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist

Waarom nu niet even op hun site daarover informeren? Wij kunnen hier toch geen antwoord voor de importeur gaan verzinnen?


Het is tezien dat jij nog nieuw bent hier! Hier weten ze het soms sneller dan wie dan ook, Dat moet jij nog leren heb ik het vermoeden.

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Homer
Het is tezien dat jij nog nieuw bent hier! Hier weten ze het soms sneller dan wie dan ook, Dat moet jij nog leren heb ik het vermoeden.

homer

Ik heb het vermoeden dat dat wel mee zal vallen wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Homer
Origineel bericht van: Duolist

Waarom nu niet even op hun site daarover informeren? Wij kunnen hier toch geen antwoord voor de importeur gaan verzinnen?


Het is te zien dat jij nog nieuw bent hier! Hier weten ze het soms sneller dan wie dan ook, Dat moet jij nog leren heb ik het vermoeden.

Valt wel mee hoor (we kennen elkaar al een tijdje.....).
En je praat hier echt over info die de importeur moet verstrekken (en aan anderen al verstrekt heeft).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...