Neptunus Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: Neptunus Zouden die amerikaanse series op Net5 zoals Grey Anatomy en The Good Wife wel in HD uitgezonden gaan worden, zoals Dexter op Nederland3? Ik mag toch hopen van wel! Als ze in native HD uitzenden staat er een HD logo op het beeld. Bij FAKE HD staat er dan geen logo op. OK, dan komt het wel goed want ik heb dat logo zien staan. Ook wel goed dat ze het aangeven. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Alleen wordt het ff-tjes aangegeven na de reclame... en niet de hele uitzending. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
wapper Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu k vermoed dat SBS een andere ( betere? ) upscaler gebruikt dan RTL Dit was mij ook opgevallen dat sbs kw upscaling beter is dan rtl, ook valt het op dat bitrate ongeacht wat ze uitzenden op gemiddelde zitten van rond 9Mbit dit is bij npo/rtl 5.2Mbit/s
Gerard 76 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Vond de kwaliteit tijdens uri geller zeer goed. het was geen hd,maar je kunt heel goed zien dat sbs een hogere bitrate heeft. ben erg benieuwd naar native content op dit kanaal...
Harley Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Geen ondertiteling met House, op de SD versie wel VU+ Duo2 - PrismCube
ferrarisat Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 hier ook niet en viel me gister al op vanavond ook al niet DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gerard 76 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ja klopt. Ook zit de bitrate vast op 4800. Nu even geen VBR dus. Duidelijk nog aan 't testen of zoiets.
Gast braveheart29 Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Kan iemand me misschien duidelijk maken hoe dat precies zit met die bitrate? Als de bitrate hoog is bv 11000, is het dan zeker native hd of kan het dan ook een upscale zijn? Het blijft me maar onduidelijk, ik vind het vaak irritant, ik zit me bij veel programma's altijd af te vragen of het native hd is en ik kan het maar nergens zien. Of weet iemand misschien een site waarop programma's staan aangegeven die native hd zijn?
Catastrofus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Als je het niet kan zien of het native HD dan kun je beter SD gaan kijken... Een logootje helpt je hierbij natuurlijk niet. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
satfanaat Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Als je het niet kan zien of het native HD dan kun je beter SD gaan kijken... Een logootje helpt je hierbij natuurlijk niet. Gert. Een brilletje misschien?
Catastrofus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Lijkt me ook, eigenlijk. Als je afhankelijk bent van een logo om te denken dat het HD is... Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gast braveheart29 Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Niet zo bijdehand, er zijn genoeg programma's waar je niet direct aan ziet of het hd is. Ik zie ook wel op discovery dat het native is, ook met voetbalwedstrijden zie je het direct. Maar zie jij dan ook meteen of het nieuws, talkshows of dat soort programma's native hd zijn, beste Gert. Origineel bericht van: satfanaat Origineel bericht van: Catastrofus Als je het niet kan zien of het native HD dan kun je beter SD gaan kijken... Een logootje helpt je hierbij natuurlijk niet. Gert. Een brilletje misschien?
ferrarisat Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: braveheart29 Niet zo bijdehand, er zijn genoeg programma's waar je niet direct aan ziet of het hd is. Ik zie ook wel op discovery dat het native is, ook met voetbalwedstrijden zie je het direct. Maar zie jij dan ook meteen of het nieuws, talkshows of dat soort programma's native hd zijn, beste Gert. Origineel bericht van: satfanaat Origineel bericht van: Catastrofus Als je het niet kan zien of het native HD dan kun je beter SD gaan kijken... Een logootje helpt je hierbij natuurlijk niet. Gert. Een brilletje misschien? JAZEKER!!!!!!!!!!!! DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Catastrofus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Beste braveheart29, Ik ben 47 (wellicht bijdehand ) maar ik zie toch wel of het beeld van het scherm afspat of niet. Daar heb ik geen logo voor nodig om te constateren of het HD is. Als je niet direkt ziet of het HD is dan is het (upscaled) SD en dat ziet er anders uit. Gert. Origineel bericht van: braveheart29 Niet zo bijdehand, er zijn genoeg programma's waar je niet direct aan ziet of het hd is. Ik zie ook wel op discovery dat het native is, ook met voetbalwedstrijden zie je het direct. Maar zie jij dan ook meteen of het nieuws, talkshows of dat soort programma's native hd zijn, beste Gert. Origineel bericht van: satfanaat Origineel bericht van: Catastrofus Als je het niet kan zien of het native HD dan kun je beter SD gaan kijken... Een logootje helpt je hierbij natuurlijk niet. Gert. Een brilletje misschien? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen