Ronaldd Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Ik heb om de performance van sat4all te verbeteren, de afgelopen dagen, de MySQL database overgezet naar een andere server. Door deze database/frontend split heeft de sat4all server meer geheugen vrij die ik dan weer kon geven aan de frontend (apache). Zoals het nu lijkt heeft dit een positief effect op de performance. Als mensen na openen van dit topic nog grote vertragingen ondervinden, dan graag melden in dit topic. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Zilverster Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 @Ronaldd, Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar het toevoegen van Smilies geeft wel wat problemen vanaf vandaag. Ik weet niet of dat in alle topic's het geval is ! De ene keer worden de Smilies niet weergegeven als Smilie en zie je alleen een raar teken wanneer je Bericht Voorbeeld bekijkt en een andere keer verwijderd alle tekst die je ingegeven hebt en staan er alleen die rare tekens. Zit nu net het voorbeeld van dit bercht te bekijken en hier gaat het wel goed ........ Kan je het nog volgen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 @RVP, Citaat: Smilies werken prima. Idd, e.e.a. ziet er nu weer goed uit, zal het in de gaten houden, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
hobsat Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Wat ik de laatste tijd heb is dat na t selecteren van een topic dat het eerste bericht heel snel te zien is en dat wat er onder staat langzaam opkomt, maar dat gaat nu wel sneller als eerst. sowieso lijkt de site nu echt een stuk sneller te gaan, het was soms erg lang wachten. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 melding bij openen topic??? bestand addframe.php openen ik anuleer natuurlijk, maar de vraag is of dat mijn probleem is of is er iets anders fout?? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Ronaldd Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Dat was een foutje van mij. Die is alweer gefixed. PS Op dit moment doe ik een database import, de site zal nu dus iets trager zijn. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Thank you, ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
winwiz Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb toch echt het gevoel dat, na de database import, de snelheid er gigantisch op vooruit is gegaan. Hulde. De reactie tijd is nu echt nihil. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Ronaldd Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Dat was ook het doel van alles, een snellere reactietijd. Ik heb vandaag nog wat meer onderhoud gedaan waardoor sat4all soms slecht/niet te berijken was. Ik ben nu, voorlopig, klaar met onderhoud. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
madhunter Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ronnaldd, Ik heb geen flauw benul wat je allemaal aan het doen bent, maar het werkt weer prefect. Ik heb bewondering voor jouw kennis. Bedankt voor je inzet. met hartelijke groet, Johan
Ronaldd Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Om het simpel te houden, ik het sat4all verdeeld over 2 machines om zo de load te verdelen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Ronaldd Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Helaaas moet ik nogmaals een oude database importeren, omdat daar nog steeds de windows database in zit. Deze was nooit overgezet. Dit zal weer een aanzienlijke impact zijn op de servers. Dus nog even geduld voordat sat4all snel blijft. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
guykers Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Citaat: Als mensen na openen van dit topic nog grote vertragingen ondervinden, dan graag melden in dit topic. De volgende afbeelding krijg ik niet goed binnenhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...n%20waar%20.png Geen grote vertraging maar een grote verandering vind ik, het weglaten van de Banner na de eerste posting per pagina. goed initiatief, go on. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast roger4007 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: guykers Citaat: Als mensen na openen van dit topic nog grote vertragingen ondervinden, dan graag melden in dit topic. De volgende afbeelding krijg ik niet goed binnenhttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...n%20waar%20.png Geen grote vertraging maar een grote verandering vind ik, het weglaten van de Banner na de eerste posting per pagina. goed initiatief, go on. ik zie de afbeelding zo als ik hem gepost heb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen