Satdorus Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Speelt de VU+ Duo probleemloos iso's , ts , vob en mkv bestanden af van een NAS?
TheMystery Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ja dat speelt hij allemaal af, ook divx is geen probleem. Alleen het geluid duurt soms een paar sec voor dat het er is. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Gast patje7of9 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Satdorus Speelt de VU+ Duo probleemloos iso's , ts , vob en mkv bestanden af van een NAS? Ondersteund die srt bestanden voor ondertitels?
Satdorus Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: Satdorus Speelt de VU+ Duo probleemloos iso's , ts , vob en mkv bestanden af van een NAS? Ondersteund die srt bestanden voor ondertitels? Ik heb een DS109 van Synology die moet dat vlgs mij kunnen.
Gast Merkedesch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: patje7of9 Origineel bericht van: Satdorus Speelt de VU+ Duo probleemloos iso's , ts , vob en mkv bestanden af van een NAS? Ondersteund die srt bestanden voor ondertitels? Ja die ondersteund die.(wel goed opletten dat de naam van de .srt identiek is aan je film) Gr.Merkedesch
Patrick R. Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: TheMystery Ja dat speelt hij allemaal af, ook divx is geen probleem. Alleen het geluid duurt soms een paar sec voor dat het er is. Wil iemand een howto voor dummy's posten? Wat moet ik installeren? Instellingen? Ik ben er nog steeds niet in geslaagd om een .mkv af te spelen op mijn VU+ Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
TheMystery Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 mkv en divx kun je afspelen met de mediaplayer, deze is standaard geinstalleerd. dvd (vob, iso) moet je de dvd player plugin installeren. Bestanden op je interne hd zetten of op een gemounte netwerkshare en dan kun je met de genoemde plugins er naartoe browsen en afspelen. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
henkie v Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 je kan de mediaplayer gebruiken voor de diverse formaten de file browser speelt sommige formaten weer net wat beter af, misschien vraagt het wat minder overhead ?? eea gebasseerd op openpli en een nas. ps: en de dvd player plugin is nodig voor het afspelen van dvd's VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Gast SatMann Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 ik denk dat er ook een stuk van de versie van je divx/avi een rol speelt. maar vraag mij niet wat juist, kzou het niet weten. kheb op andere E2 boxen soms ook problemen met een divx en een andere divx dan weer niet, dus ik vermoed de divx versie die ervoor kan zorgen dat het soms niet/wel werkt.
Gast decodertje Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 als ik een mkv bestand afspeel krijg ik die in volledig beeld, uitgerekt dus. hoe krijg ik de zwarte balken terug boven en onderin zodat het beeld normaal word weergegeven?
henkie v Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 wat betreft de balken wellicht is dit een setting van je audio video 4:3 heb ik op letterbox 16:9 vervolgens op pilarbox . heb een aantal mkv's geprobeerd en eigenlijk geen rare beeldopmaak gezien of gekke balken. VU+DUO OpenPli DM7000S - NSLU2 met 200 gig hd - USB 1024MB - multitenne 45 - Multiboot PLI Iolite
Gast decodertje Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: henkie v wat betreft de balken wellicht is dit een setting van je audio video 4:3 heb ik op letterbox 16:9 vervolgens op pilarbox . heb een aantal mkv's geprobeerd en eigenlijk geen rare beeldopmaak gezien of gekke balken. je bedoelt 4:3 op pilarbox en 16:9 letterbox die optie van jou heb ik niet met pli ik zoek even verder
Kabeltje Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Hoi allemaal, Ik kan geen WMV bestanden afspelen (of ik heb nog niet gevonden hoe). Is hier een bepaalde plugin voor nodig, of is dit niet mogelijk? Hans
metoo Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Als je windows op je box kunt krijgen, zal wmv het wel doen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
p0ske Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: metoo Als je windows op je box kunt krijgen, zal wmv het wel doen Die snap ik niet? Dat is volgens mij een kwestie van de juiste codecs. Op een azbox werkt dit toch ook gewoon?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen