Tonskidutch Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Citaat: Video: - Container: - MPEG1/2/4 (M1V, M2V, M4V) KO - MPEG1/2 PS (M2P, MPG) mpg OK - MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS) TS OK - VOB OK - AVI OK - WMV KO - ISO OK dvdshrink iso's - Matroska (MKV) OK - MOV (H.264) OK - MP4 OK Codecs: - XVID SD/HD OK SD tested only - DIVX - MPEG-1 OK - MPEG-2 OK Audio: - AAC - MPEG audio (MP1, MP2, MP3, MPA) OK vwb MP3 - WAV - WMA Bilder: - JPEG OK - JPG OK - PNG KO - TIF KO - TIFF KO - BMP 16 bit KO - BMP 32 bit KO - GIF OK bron f brandt forum support VUPlus nieuwe aanvullingen en of gedetailleerdere specificaties welkom. ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Snoopy Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 De mijn wil geen losse SRT's afspelen. Via menu subs ingeschakeld maar doet het niet. Ik weet zeker dat de SRT's de juiste naam hebben want ik speel normaal via een PopCornHour af en daar moeten de subs ook dezelfde naam hebben als de films.
harry37 Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 (aangepast) Probeer eens de film vanaf het begin af te spelen zonder pauze of snel voor- of achteruit. Of anders als je eenmaal in de film zit, op pauze drukken, de ondertitel uitzetten en dan weer aanzetten, dan de film van pauze afhalen en een aantal ondertitels achter elkaar geduld hebben, dan komen ze vervolgens vanzelf in beeld. 21 december 2012 aangepast door harry37
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 2010 heb je hetzelfde image als destijds etc etc I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen