Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hier lees ik dat paardengek na 2 jaar modereren geen moderator meer is. Uiteraard heb ik de zoekfunctie van Sat4all gebruikt maar meer info hieromtrent heb ik niet kunnen vinden. Vandaar dat ik middels dit topic paardengek wil bedanken voor zijn (rustige) moderatie Met vriendelijke groeten sattaz
paardengek Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Graag gedaan. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
peterksr Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 jammer hoor het contact dat ik met hem hebt gehad is altijd erg goed geweest. er gaat helaas weer een groot stuk expertise weg van dit board. Nu mischien weer meer ruimte voor de andere hobby nu. ik ken hem al zo lang via dit board dus nogmaals erg jammer. met vriendelijke groeten vanuit een zonnig Ardennen. peter 1 maal VU+ DUO +
Marco275 Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: peterksr jammer hoor het contact dat ik met hem hebt gehad is altijd erg goed geweest. er gaat helaas weer een groot stuk expertise weg van dit board. Nu mischien weer meer ruimte voor de andere hobby nu. ik ken hem al zo lang via dit board dus nogmaals erg jammer. met vriendelijke groeten vanuit een zonnig Ardennen. peter Zo te zien is hij nog gewoon aanwezig hier, alleen niet als moderator. Dus van verlies van expertise hoeft helemaal geen sprake te zijn.
rommelaar Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Bedankt voor de tijd die je in het board heb gestoken Andries.Persoonlijk vind ik het een verlies voor het board omdat de kontakten altijd heel goed zijn geweest.Gelukkig kunnen we van je kennis en adviezen gebruik blijven maken. All the best. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
madhunter Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Paardengek, Jammer dat je geen moderator meer bent. In ieder geval nog bedankt voor deze 2 jaren. met hartelijke groet, Johan
guykers Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ook ik wil paardengek bedanken voor zijn rustige manier van modereren. wenst hem veel plezier met de nieuw vrijgekomen tijd. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Catalán Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ook ik wil paardengek bedanken grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Feedhunter Rini Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Hi Paardegek. Ook ik wil je bedanken voor het Sat-werk hier bij Sat4All!! groeten Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen