leo1949 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Met zoveel moderators moet een voetbaltopic toch weer kunnen lijkt mij. Het zou een schone taak kunnen zijn voor klinkie want die lijkt mij volgens zijn avatar wel een voetbalfan. Mischien kunnen we dan ook de smilies van vroeger weer terug krijgen want deze die we nu hebben zijn maar armzalige dingen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Satlux Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ik bedoel er niets mee... Waarom komen nu ineens "de mods" weer terug ? prima trouwens , van harte welkom !! Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Satlux Waarom komen nu ineens "de mods" weer terug ? We maken weer een frisse start!
pukje Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Satlux Waarom komen nu ineens "de mods" weer terug ? 1 + 1 = 2
Amager95 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Origineel bericht van: Satlux Waarom komen nu ineens "de mods" weer terug ? We maken weer een frisse start! Dan hoop ik ook dat Drs IJzerbout, voorheen Svetik, ook weer terugkomt!
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Amager95 Dan hoop ik ook dat Drs IJzerbout, voorheen Svetik, ook weer terugkomt! Kijk hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/users/51988
Gast aart44 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Kijk hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/users/51988 En hij heeft gewoon zijn oude vak ook weer opgepakt Beroep:souterneur
gigantaandemuur Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Bigfoot Kijk hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/users/51988 En hij heeft gewoon zijn oude vak ook weer opgepakt Beroep:souterneur Ach een mens moet een hobby hebben als je daar nou ook nog je beroep van kan maken "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
djpetit Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: klinkie dank je sattaz voor de vriendelijke woorden. en inderdaad ik ga weer modderen voor sat4all, na een tijdje weg te zijn geweest. Klinkie, welkom terug ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Con Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ik stop ermee mod's binnenjuichen, het begint een dagtaak te worden en ik moet morgen ook nog werken, dus als laatste, iedereen welkom ook degene die nog binnen moeten druppelen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast roger4007 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: leo1949 Met zoveel moderators moet een voetbaltopic toch weer kunnen lijkt mij. Het zou een schone taak kunnen zijn voor klinkie want die lijkt mij volgens zijn avatar wel een voetbalfan. Mischien kunnen we dan ook de smilies van vroeger weer terug krijgen want deze die we nu hebben zijn maar armzalige dingen. Je kunt zeggen van Ron zijn strenge beleid wat je wilt, maar "geen voetbal/discussie topic" was een wijs besluit. Ik hoop dat het zo blijft in de toekomst....... en daar voor is er een off topic Sjaak
abuelo Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Daar sluit ik mij bij aan dat is het gemakkelijkste. M.v.g.Abuelo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen