magix Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Na het handmatig opzoeken van sbs6 hd en ned 2 hd kon ik sbs6 hd niet terugvinden in mijn algemene tv lijst, ned 2 hd stond er wel in. Het gekke is dat hij sbs6 hd in de radio lijst heeft geplaatst en niet in de tv lijst. Het is ook niet mogelijk om een zender uit de radiolijst te verplaatsen naar een tv lijst (of in ieder geval is dat mij niet gelukt). Zijn er meer mensen met een vantage 8000hd die tegen ditzelfde probleem zijn aangelopen?? Ik wil graag deze zender ook in mijn tv lijst hebben staan, het is tenslotte een tv zender en geen radio zender. 2x VUduo laatste pli, Vu solo2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ritselaar Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Dat had ik ook. Ik had de scan direct op de 30e gedaan en snapte eerst ook niet waar SBS bleef. Ik heb sbs6 gewoon verwijderd uit de radiolijst en wederom freqeuntie handmatig gescand. Dan wordt ie wel als tv-zender toegevoegd. Frits de Laar VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Murdock Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Hier loopt al een topic over. We gaan hier verder... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten