D_liver Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 multicas 1.62D-A05 FIX: CONAX Update 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Werkt die handmatige sleutelinvoer eigenlijk wel. Ik ben daar eens mee aan het stoeien geweest maar ik krijg geen beeld (kan zijn dat ik natuurlijk foute of oude sleutels had). Moet er nog iets in een of andere config iets aangegeven worden of zou het gewoon moeten werken als je de juiste sleutels hebt? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jap Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: sattools Werkt die handmatige sleutelinvoer eigenlijk wel. Ik ben daar eens mee aan het stoeien geweest maar ik krijg geen beeld (kan zijn dat ik natuurlijk foute of oude sleutels had). Moet er nog iets in een of andere config iets aangegeven worden of zou het gewoon moeten werken als je de juiste sleutels hebt? Er is een plugin van TechSat_AZK (google is your friend) en die kan de keys automatisch invullen. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattools Geplaatst: 10 april 2010 Delen Geplaatst: 10 april 2010 ORF is tegenwoordig geen optie meer? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaljo Geplaatst: 11 april 2010 Delen Geplaatst: 11 april 2010 Af en toe freezes op Digitenne, upddate werkt nu wel AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen