Bari Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Hoi, ik wil graag Sky Deutschland gaan kijken met mijn Rebox 4000HD receiver en nu zou ik graag willen weten welke CI module ik dan nodig heb bvd Bari
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 in je rebox zou je ook een softcam kunnen toepassen > dus geen CI nodig maar het is wel belangrijk te weten wat voor kaart de sky germany provider leverde er 3 soorten nagra tunneled in betacrypt (S02) nagra puur (V13) NDS tegenwoordig enkel nog NDS en Nagra (enkel op speciaal verzoek betacrypt) wegens die kwestie is het niet makkelijk een antwoord te geven als je vooraf wilt weten welke CI te kopen ook al niet omdat niet elke CI vlekkeloos loopt op de rebox dus beter zoeken naar een geschikte softcam voor de rebox ciao True North Rebekka Bakken
Bari Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Geplaatst: 6 april 2010 Ok ik dacht ik koop een ci module en dan vraag ik die kaart erbij maar kan dus ook vis softcam, ik ga me is verder inlezen bedank in ieder geval ! Bari
Gast satniek Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 in je rebox zou je ook een softcam kunnen toepassen > dus geen CI nodig Dus er zijn wel nog werkende softcams voor sky Germany, waar zijn deze nog te vinden dan?
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2010 Geplaatst: 18 april 2010 in samenwerking met een kaart als CI-emulator niet als key emulator ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen