Gekkenhuis Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 sinds kort ziggo aan deze kant voorheen telfort maar ik moet zeggen dat het veel beter is geworden dan voorheen, gratis helpdesk nummer en supersnel internet. vroeger heb ik ook @home gehad maar dat was een drama, maar nu alleen nog maar goeie berichten gewoon perfect. ben pas twee weken bij ziggo maar ik ben nu al te spreken over die gasten Binnenkort gaat de snelheid na 120 Mb dus nog ff afwachten.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: Gekkenhuis sinds kort ziggo aan deze kant voorheen telfort maar ik moet zeggen dat het veel beter is geworden dan voorheen, gratis helpdesk nummer en supersnel internet. vroeger heb ik ook @home gehad maar dat was een drama, maar nu alleen nog maar goeie berichten gewoon perfect. ben pas twee weken bij ziggo maar ik ben nu al te spreken over die gasten Binnenkort gaat de snelheid na 120 Mb dus nog ff afwachten. Ik kan me op dit moment hier volledig bij aansluiten, ook eerst hommeles bij @Home, vervolgens naar Telfort, na een korte goede periode ook alleen maar hommeles, en heb nu Z1 van Ziggo en ben tevreden En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Greatone Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 sinds een half uur weer geen internet hier. Meer mensen hier last van? Omgeving Groningen stad. Reeds modem herstart maar internet lampje is rood...... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
klinkie Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 hier werkt het nog. omgeving utrecht dat zeg ik ..............linux
Greatone Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Lees net op de site van Telfort dat het een storing is in Groningen. Ligt gelukkig niet aan mijn modem. Lang leve mobiel internet * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Satdorus Geplaatst: 17 juni 2010 Geplaatst: 17 juni 2010 Storing in Zuid Oost Brabant? Er staat niets over op de Telfort site. Maar ervaar hier wel problemen. Af en toe kort verbinding en zo deze post gedaan........
Gast Kimble Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 jij kan straks gaan geloven aan een Gigabit netwerkje
Gekkenhuis Geplaatst: 14 juli 2010 Geplaatst: 14 juli 2010 Dat heb ik hier al dus no problemo DVD downloaden in 8,2 minuten en binnenkort nog sneller Mvg, Gekkenhuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen