Miauw Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik ben bij iemand geweest die een analogelijn moet hebben vanwegen zijn persoonsalarm in huis, maar wat ik mij afvraag is of er internetproviders zijn die daarmee overweg kunnen en of ze de koperelijnkosten dan niet in rekening brengen. Een persoonalarm (kastje en medalion met noodknop) voor in huis moet op een verplichte analoge telefoonlijn, dat staat in het contract. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gast Kimble Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb je een pm gestuurd met wat info. Probleem is dat de meeste systemen werken via de koperen leiding. Ook met ADSL only, worden die koperen leiding kosten aan je doorberekend. Een oplossing van zo'n PA heb ik je gemaild en die werkt met een GSM-modem. Pre-paid kaartje erin en 1x per jaar opwaarderen, is voldoende. (is 10 Euro per jaar , ipv 9,95 per maand voor de "lijn") Suc6.
Miauw Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Heb ik ontvangen, tnx. Ik zie nu dat dit bericht eigenlijk in offtopic topic thuis hoort, misschien kan een moderator deze verplaatsen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen