Fabian Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Wie weet wat de gekleurde knoppen betekenen in de opname lijst onder OpenPli? Ik zie nu voor iedere opname een rode, blauwe, zwarte en geel/zwarte bolletje staan.
metoo Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 rood nog niet bekeken, zwart is bekeken, gedeeltelijk geel zwart is gedeeltelijk bekeken, blauw weet ik (nog) niet ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
vGnp Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: Fabian Wie weet wat de gekleurde knoppen betekenen in de opname lijst onder OpenPli? Ik zie nu voor iedere opname een rode, blauwe, zwarte en geel/zwarte bolletje staan. Heb je het over opnames of over timers? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Neptunus Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Maak eens een screenshot, we weten nu niet precies wat je bedoelt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Fabian Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Geplaatst: 7 april 2010 Ik weet niet waar en hoe ik makkelijk een screenshot moet maken. Maar ik heb wel gevonden waar ik de optie aan of uit kan zetten: onder systeem -> opname instellingen, staat de optie "laat status-iconen in movielijst zien". Dit is wat ik bedoel, alleen staat er niet bij wat alle kleurcodes inhouden.
Gast MiLo Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik zal nog eens herhalen wat hierboven al gepost is: Rood: Nieuw Zwart...Geel: Gedeeltelijk gekeken Blauw: Probleemgeval. Wat is nog niet duidelijk? En wat wil je nog bereiken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen