Gast sattaz Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Na even afwezig (als moderator) te zijn geweest is Bigfoot weer terug als moderator. Omdat, uiteraard na gedane raadpleging van de zoekfunctie op Sat4all, er kennelijk nog geen topic is die dat vermeldt wil ik van de gelegenheid gebruik maken om middels dit topic Bigfoot te verwelkomen als moderator van Sat4all. Ondertussen zijn bijna alle moderators die onlangs gestopt zijn weer terug. Volgens mij mis ik nog Gerdy, ozzo en paardengek of heb ik misschien nog iemand vergeten? Met vriendelijke groeten sattaz
vGnp Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Origineel bericht van: sattaz Volgens mij mis ik nog Gerdy, ozzo en paardengek of heb ik misschien nog iemand vergeten? Behalve de modder-eters ben ik persoonlijk wel enigszins ontstemd over het niet meer aanwezig zijn van Drs. Ijzerbout... Ik weet dat het account op verzoek van Drs. Ijzerbout gewist is door Ron, maar toch... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
guykers Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Ja sattaz nog een paar te gaan welkom terug Big foot heeft het weekend retreite in de ardenne toch nog ergens toe geleid. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast AlanS Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 reuter is er niks bij. sattaz bovenop het nieuws
Zilverster Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 @AlanS, Citaat: reuter is er niks bij. sattaz bovenop het nieuws Vergeet Tass niet, SatTass ........... @Bigfoot, Welkom terug, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Catalán Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Welkom terug DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
climasat Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 "Behalve de modder-eters ben ik persoonlijk wel enigszins ontstemd over het niet meer aanwezig zijn van Drs. Ijzerbout... Ik weet dat het account op verzoek van Drs. Ijzerbout gewist is door Ron, maar toch..." "Hier ben ik het helemaal mee eens! Drs. Ijzerbout was echt van toegevoegde waarde, zal het nog goed komen?" Mvg Marc
Sjattuh Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Drs. Ijzerbout is volgens mij al erg lang gelden gestopr met modden? Lang voordat dit van de afgelopen weken spelen. Ik denk dat zijn vertrek verder ook los heeft gestaan van deze ontwikkelingen de laatste tijd en dat een evetuele terugkomst daar eveneens los van staat? Weet natuurlijk niet waarom hij is weggegaan en hoelang sommige dingen al dan wel of niet speelde, maar zijn vertrek is alweer zo lang gelden. Oh, en WB Bigfoot ofc. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Dank voor jullie mooie woorden! Het voelt goed om weer terug te zijn! btw, ik heb altijd al geweten dat sattaz een russische spion was, nu blijkt dus afkomstig van persburo TASS een nickchange naar Sat-tass lijkt me wel op zijn plaats.
Digipaps Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Bigfoot....welkom terug man.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Bigfoot Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Digipaps Bigfoot....welkom terug man.. dank je, het was een kort uitstapje
Gast Kimble Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Welkom terug Bigfoot, je bent toch 1 van de top 10 Auteurs
gigantaandemuur Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Origineel bericht van: Digipaps Bigfoot....welkom terug man.. dank je, het was een kort uitstapje Lol Welkom back "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
rommelaar Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 WB Bigfoot. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen