Ga naar inhoud


[Vantage] Vantage HD nieuwe firmware.


Jan007

Aanbevolen berichten


Bedankt voor het melden.

Komt niets te vroeg, men moest werken met een firmware van ondertussen 1 jaar geleden om probleemloos TV te kunnen kijken.

Ook jammer dat hun forum ook verdwenen is. Was handig om te weten of een probleem al dan niet bekend was.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan007
Er is nieuwe firmware beschikbaar op de website van de invoerder uit Eindhoven.


De versie 2.58 is al meer dan anderhalve maand geleden vrijgegeven.
Of B******k is hier erg laat mee of het was niemand opgevallen.

Ik heb op het CanalDigitaal forum hier op Sat4all iets geschreven over de niet goed werkende EPG gezet van de Vantage's.
Voor de geïnteresseerden zou ik dit ook eens lezen.
Ben bang dat niet meer opgelost gaat worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de multicas versie van de 2.58. Daarnaast is er een transponderupdate verwerkt voor 11739 op Astra 3.

 

Ik heb contact gehad met de fabrikant en die zijn erg op zoek naar reproductie methodes voor het EPG probleem.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad zo, maar helaas is niet duidelijk te achterhalen waarom het in de latere versies fout is gegaan. Daarnaast is het erg lastig te reproduceren, soms komt het pas na een aantal dagen voor en soms alleen op bepaalde kanalen.

 

Daarnaast blijkt de functie EPG opslaan op HDD invloed te hebben op deze bug. Ik krijg de vinger alleen niet op de zere plek.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Daarnaast is het erg lastig te reproduceren, soms komt het pas na een aantal dagen voor en soms alleen op bepaalde kanalen.


Kan zever zijn wat ik vertel, maar is het niet zo dat het nu SOMS een mix is van MHW-EPG en DVB-EPG?
Met zomer-wintertijd heeft de EPG ook al een paar keer in de knoop gelegen tot er een nieuwe firmware beschikbaar werd. Deze week wou ik iets programmeren en het programma was een uur verschoven in het overzicht. Toen ik het selecteerde om te programmeren was de programmanaam niet gecentreerd weergegeven in het Timer-overzicht (zoals vroeger bij MHW-EPG). Na wat heen en weer gezap (ik weet helaas ook niet hoe) klopte de EPG plots terug en was de programmanaam gecentreerd (zoals altijd bij DVB-EPG).
Heb 02.58.02 nog niet uitvoerig getest, maar verder was m'n EPG volledig toen ik gisteren keek.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort een Vantage 8000, hierin zit nu software 02.55.01T-O

 

Ik kijk CDS via kaartje in interne kaartreader.

 

Ik heb regelmatig bij zappen dat nl-zenders niet worden weergegeven.

Volgens deze firmware zou dat probleem opgelost zijn.

 

Kan ik deze firmware 2.58 downloaden en inspelen, rekening houdend met gebruik van interne CAM ?

 

Uitgepakt levert de zipfile me op: Vantage_025802.hdp

 

 

Frits de Laar

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

die extentie 02 wil zeggen dat de kaartlezer gebruikt kan worden voor een Mediaguard kaart. Dit is dus de goede. Vergeet niet een factory reset.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg hier de software er niet in..

 

De ori software wel, 2.58.00

maar als ik dan de software uit ehv pak, staat er 2.55.02 ipv 2.58.02

 

hoooee kan dat?

 

het bestand in de zip is uiteraard wel "Vantage_025802"

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...