madhunter Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Drs.IJzerbout en Gerdy, Door alle bedankjes en weer welkom heten, lopen mijn postings al aardig naar de 100. Dus bij deze dan maar weer, "van harte welkom en veel plezier met het modereren". met hartelijke groet, Johan
Fiene56 Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Hé die Fred, ook welkom terug. Ik zie het al: wieder zurück in die Heimat. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
joker55 Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Goh, uit Höchst im Odenwald.....ik kom daar af en toe nog wel eens bij een Italiaanse bandenfabrikant Pirelli. Die hebben daar een vrij grote fabriek, waar de personenbanden gefrabriceerd worden voor de lokale markt. Zit je daar ook, of doe je wat anders daar? HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Poetsdoekje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: joker55 Goh, uit Höchst im Odenwald.....ik kom daar af en toe nog wel eens bij een Italiaanse bandenfabrikant Pirelli. Die hebben daar een vrij grote fabriek, waar de personenbanden gefrabriceerd worden voor de lokale markt. Zit je daar ook, of doe je wat anders daar? Hmmm. autobanden is wat anders dan Televisie..... kryptisch En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 Citaat: Goh, uit Höchst im Odenwald.....ik kom daar af en toe nog wel eens bij een Italiaanse bandenfabrikant Pirelli. Die hebben daar een vrij grote fabriek, waar de personenbanden gefrabriceerd worden voor de lokale markt. Zit je daar ook, of doe je wat anders daar? Inderdaad, die bandenfabriek is niet ver bij mij vandaan. Het is een belangrijke werkgever hier. Maar daar ben ik niet werkzaam. Ik ben verdien mijn brood in de prof. broadcast wereld en werk o.a. voor TDF (Télédiffusion de France). "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Mooi dat je weer terug bent, en aankomende week ook nog eens als moderator Het gaat gelukkig weer de goede kant op...
Aanbevolen berichten